Demo İste

Sigorta Müşteri Deneyimi Yönetimi

Sigorta sektöründe yapay zeka ve süreç yönetimi destekli omnichannel müşteri deneyimi yönetimi.

Uçtan Uca
Sigortalı ve Acente Deneyimi

  • Next4biz tarafından geliştirilen bu metodolojiye uçtan uca sigortalı ve acente deneyimi denmektedir.
  • Bildirimlerinizi yönetirken, her kategorinin altına farklı iş akışları tanıamlayabilir, bildirimin çözümünü birden çok birime yönlendirebilir, bu birimlere de verilen görevleri zamanında bitirmeleri üzerine süreler atayabilirsiniz.
  • İş akış formlarında birimlere verilen süreler aşılırsa, her bir kategoriye özel hiyerarşik geçikme yönetimi zincirleri tanımlayabilirsiniz.

  • “Sadece çağrı merkezi ve ticketing uygulamaları yetmez. Next4biz ile uçtan uca müşteri hizmetlerini deneyin.”

Omnichannel
Sigorta Müşteri Deneyimi

  • Çağrı merkezine gelen telefonları, sosyal medyayı, e-postaları, chat, whatsapp business uygulamalarını, şikayet sitelerini ve Next4biz tarafından sunulan self-servis platformunu dinler, gelen talep, istek, şikayet, öneri ve soruları bildirime dönüştürür.
  • Next4biz, müşterilerinizi entegre olunabilen tüm kanallardan bütünleşik olarak dinler.

  • “Müşteriyi karşıladığında, her kanaldaki tüm iletişimi karşında.”

Derin Öğrenme Sigorta
Müşteri Deneyimi Yönetiminde

  • Next4biz'in fonksiyonları arasında derin öğrenme teknolojisi de mevcuttur.
  • Yapay Zeka teknolojisi sigorta müşterilerinizden gelen bildirimleri analiz eder, bu bildirimlere verilen aksiyonları inceler ve yeteri kadar veri olgunluğuna ulaştığı zaman artık müşteri hizmetlerinde çalışan personellerinizin yerine bildirimin kategorisini tayin edebilir.
  • Next4biz'in yapay zeka desteği sayesinde doğru kategori seçme oranınız artar.
  • Bazı durumlarda ise sadece kategorisini belirlemek ile kalmaz, ilgili cevabı da müşteriye döner ve bildirimi kapatır.
  • Sigorta müşteri yönetimini yapay zeka desteği ile başka bir seviyeye taşıyın.

“Müşteri hizmetlerini yapay zeka ile güçlendirin”

Çağrı Merkezi Konuşma Senaryolarını Kolayca Tasarlayın

  • Çağrı merkezinize gelen bildirimler karşısında farklı kategorilere farklı senaryolar ile cevap verebileceği, Next4biz kullanan agentlarınızı adım adım yönlendiren scriptler tasarlamanız ve bunu anında tüm çağrı merkezi çalışanlarınızın önüne aktarabileceğiniz bir yapı sunuluyor.
  • Müşterilerinize doğru zamanda doğru soruyu sorarak, hem vakitten kazanır, hem de her kategoriye özel olarak doğru bilgileri eksiksiz olarak almanıza yardımcı olur.

Self-Servis Sigorta Müşteri Yönetimi

  • Bu platformla size gelen en yaygın talep, şikayet, soruları içeren bir sıkça sorulan soruları self servise taşıyabilir, müşterileriniz yeni bildirimler oluşturabilir, daha önce açılmış ve devam eden bildirimlerinin durumunu takip edebilir hatta iletişimini bu portal üzerinden sürdürebilirler.
  • Self servis platformu ile müşterilerinizin çağrı merkezinizi arayarak edindiği deneyimi, internete taşımanız mümkün.
  • Web sitenize, müşteri portalınıza, internet uygulamalarınıza, eticaret sitelerinize, mobil uygulamalarınıza yerleştirdiğiniz bu platform sayesinde müşterileriniz sizi aramak yerine self servisinize başvurmayı seçeceklerdir.

“Self-servisi kendiniz tasarlayın web sitenize ekleyin. ”

Müşteri Deneyiminde Esneklik

  • Next4biz’ in esnek yapısı sayesinde dakikalar içinde kendiniz scriptleri değiştirebilir ve tek bir tuş ile tüm agentlarınızın önüne yeni senaryoları yardım almadan uygulayabilirsiniz.
  • Kategorileri, özel alanları, form yapılarını, agent scriptlerini ve hatta self servisinizi oluşturmak için herhangi bir kod bilgisine ihtiyacınız olmadan dakikalar için tasarlamanız mümkün.
  • Bunun için iş birimlerinde çalışan personellerinizin IT bağımsız olması veya teknik bir alt yapısı olmadan gereken değişiklikleri kendileri yapabilmektedir.

“Daha az IT bağımlılığı [no code no cry]”

Müşteri Deneyimi Yönetiminde
Rapor ve Analizler

  • Uçtan uca müşteri hizmetleri yönetimi sağlayan Next4biz her işlemi kaydeder ve ölçer.
  • Müşteri ilişkileri yönetiminde performans raporları, FCR, kök neden analizleri, bildirim analizleri, iletişim kanalları performansı gibi birçok rapora erişebilirsiniz.
  • Süreç tabanlı bir uygulama olduğundan ötürü bildirimlerinizi zamanında kapanmasını ölçebilir, kapanan bildirimlerde ise müşteriyi memnun edip etmediğinizi ölçümleyebilirsiniz.
  • Drill down analizler ile bildirimlerin alt kırılımlarına kadar inersiniz, kök neden analizi yaparak sorunları kökünden çözebilirsiniz.
  • Pazarlama alanında ise müşteri davranışlarını, kampanya raporlarını analiz ederken, satış tahmini ve fırsat yönetimi raporlarından da faydalanabilirsiniz.

“Kendi raporunu kendin tasarla, e-tablolar oluştur”

Next4biz Entegrasyonları ile
Müşteri Deneyimi Yönetimi
Tek Ekran

  • Next4biz esnek yapısı sayesinde entegre olunabilen bütün sistemler ile entegre olabilmektedir.
  • Entegre olduğunuz diğer platformlar ile birlikte kullandığınızdan dolayı tüm verilerinizi tek bir ekrandan yönetmeniz mümkündür.
  • Kendi sistemlerinizi Next4biz ile entegre etmek için, developers.next4biz.com adresinde örnekleri ile dokümante edilmiş web servislerini inceleyebilirsiniz.

  • “Entegre olunabilen her sistemle entegre olabilen yazılım: Next4biz”
Sitemizdeki deneyiminizi iyileştirmek ve hizmetlerimizi daha iyi hale getirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Çerez tercihlerinizi düzenlemek için ayarlara gidebilir veya çerez politikamız hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Zorunlu Çerezler

Her zaman etkin
Zorunlu çerezler, web sitesine ilişkin temel işlevleri etkinleştirerek web sitesinin kullanılabilir hale gelmesini sağlayan çerezlerdir. Web sitesi bu çerezler olmadan düzgün çalışmaz.
Çerez Politikamız Gizlilik Politikamız

Performans Çerezleri

Her zaman etkin
Performans çerezleri, ziyaretçilerin web sitesine ilişkin kullanım bilgilerini ve tercihlerini anonim olarak toplayan ve bu sayede web sitesinin performansının geliştirilmesine olanak sağlayan çerezlerdir.
Çerez Politikamız Gizlilik Politikamız

Fonksiyonel Çerezler

Fonksiyonel çerezler, kullanıcıların web sitesine ilişkin geçmiş kullanımlarından yola çıkılarak gelecekteki ziyaretlerinde tanınmalarını ve hatırlanmalarını sağlayan ve bu sayede web sitelerinin kullanıcılara dil, bölge vb. gibi kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmasına olanak tanıyan çerezlerdir.
Çerez Politikamız Gizlilik Politikamız

Reklam Çerezleri

Reklam çerezleri, üçüncü taraflara ait çerezlerdir ve web sitelerinde ziyaretçilerin davranışlarını izlemek için kullanılırlar. Bu çerezlerin amaçları, ziyaretçilerin ihtiyaçlarına yönelik ilgilerini çekecek reklamların gösterilmesidir.
Çerez Politikamız Gizlilik Politikamız
next4biz Destek

Online bir görüşme için

Toplantı Planlayın