Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Bildirimlerini Mi4biz'le Yöneten Müşterilerimiz Neler Dediler?

Müşterilerinin memnuniyeti, Mi4biz kullanan kurumları memnun ediyor. Milyonlarca tüketicinin milyonlarca istek, talep, şikayet ve önerileri Mi4biz ile yönetiliyor.

Mi4biz Hakkında Ne Dediler?

Müşterilerinin memnuniyeti, Mi4biz kullanan kurumları memnun ediyor. Milyonlarca tüketicinin milyonlarca istek, talep, şikayet ve önerileri Mi4biz ile yönetiliyor.
Bazı müşterilerimizin Mi4biz hakkında görüşlerini derledik. Diğer müşterilerimizin de izlenimlerini paylaşmaya devam edeceğiz. Mi4biz yerli ve global ürün. Ülkemizin mühendislerince geliştirildi. Şimdi dünyaya açıldık. Yakın zamanda tüm dünyadan müşterilerimizin görüşlerini paylaşacağız.

Müşterilerinin memnuniyeti müşterilerimizi memnun ediyor.

 

Gökhan Paçalı
Mi4biz’le müşterilerimize daha hızlı hizmet veriyoruz. Müşteri talepleri insan gözüne ihtiyaç olmadan, doğru kategoriye ve doğru uzman kişiye yönlendiriliyor. Böylelikle hata oranı en aza indirgeniyor ve sorunlar daha hızlı çözümleniyor. Tüm kategorilerimizi kendi içinde ayrıştırıp, detay sorunların temeline inebiliyoruz ve iyileştirme yapmamız gereken noktaları daha iyi tespit edebiliyoruz.

Barış İnan
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar Yöneticisi
Röportaj


Tanol Türkoğlu
Mi4biz’le tüm iletişim kanallarını entegre şekilde yönetebiliyoruz. Hata takipleri yaparak şikayetlerin ilgili birimlerce hızlıca çözülmesini sağlıyoruz. Farklı kanallardan gelen bildirimleri, kategori seçimi yapıldığı anda ilgili departmanlara gönderiyoruz ve gerekli aksiyonları en hızlı şekilde alabiliyoruz. Proaktif davranmak ve sorunlar büyümeden önce müdahale edebilmek bize büyük faydalar sağlıyor.

Zülfiye Akçiçek Coşkun
Müşteri İletişim Merkezi Müdürü
Röportaj


sahibinden reference for mi4biz

Tüm kanalları entegre yönetmek müşteri taleplerine daha hızlı çözüm bulabilmemizi ve müşteri memnuniyetimizin iyileşmesini sağladı. Tüm süreçlerimizi tek bir merkez üzerinde  yönetebiliyoruz.

Sedat Altuntaş
Müşteri Hizmetleri Müdürü
Blog


Mi4biz’den sonra sektörde de bir ilke imza atarak çağrı merkezimizin adını “çözüm merkezi” olarak değiştirdik. “Tek ekran” sistemine geçerek talepleri doğru toplamaya ve müşterilerimize daha hızlı dönüş yapabilmeye başladık. Değiştirmek istediğimiz kısımları IT’den yardım almadan kendi kendimize ekleyebiliyoruz. Tüm entegrasyonlar hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleşiyor.

İlker Mermertaş
Operasyon Direktörü
Röportaj


eti reference for mi4biz

Mi4biz’le tüm süreçlerimizi ve kategori yapımızı kendimiz tasarlayabiliyoruz. Kendi panellerimizle entegre çalışıyor ve çözüm süreçlerini önceden tasarlayabilme imkanı veriyor. Personelimizin eğitim süresi çok kısaldı, müşteriler de artık beklemiyor. Her departmanın üzerinde hangi işin olduğunu ve ne kadar zamanda çözmesi gerektiğini eskalasyonlar sayesinde biz belirledik. Mi4biz’in eskalasyon yapısı sayesinde müşteri güveninde daha iyi bir seviyeye ulaştık.

Eylül Eygi
Modanisa İş Geliştirme Müdürü


eti reference for mi4biz

Şikayet, memnuniyet, öneri ve talepleri Mi4biz üzerinden yönetiyoruz. Eksik kaldığımız noktalarda aksiyonlar alıyor ve iyileştirmeler yapıyoruz. Tüm kanalları tek bir platformda birleştirdik. Facebook, Twitter, Instagram gibi kanallardan gelen tüm bildirimleri Mi4biz üzerinden takip ediyoruz. Dolayısı ile müşterimiz bize e-posta gönderdiğinde veya aradığında onu tanıyor, kim olduğunu biliyoruz. Mi4biz, bize yol gösteren, ölçüm yapmamızı sağlayan ve aksiyon almamızda etkili olan bir sistem.

Hande Canoğlu Korkmaz
Senior Consumer Insights Manager

Röportaj


Orhan Sönmez
Normal şartlarda iş akışları satın alınan programlara göre tasarlanır, fakat SEDAŞ olarak biz Mi4biz‘i kendi iş akışlarımıza göre tasarladık. Mi4biz, SEDAŞ’ın faaliyetleri için her konu başlığında ayrı bir süreç tasarlamamıza ve her sürece farklı eskalasyon süreleri tanımlamamıza olanak sağlıyor.

Orhan Sönmez
Müşteriler Grup Müdürü
Röportaj


Gökhan Paçalı
Mi4Biz tüm sistemlerimizle entegre şekilde iç içe çalışıyor. Tüm sorunların yönetimini tek merkezden yapabiliyoruz ve müşterilerimizin bütün geçmişini görüntüleyebiliyoruz. Kendi formlarımızı IT’den destek almadan kendimiz düzenleyip, değiştirebiliyoruz. Mi4Biz’in düzenlenebilir eskalasyon zinciri ile hiçbir problem çözülmeden bırakılmıyor.

Gökhan Paçalı
Müşteri Hizmetleri Müdürü
Röportaj


allianz

Mi4biz, bir bildirim yönetim sisteminde olması gereken tüm fonksiyonları içinde bulunduran, oldukça kullanıcı dostu bir uygulama. IT desteğine ihtiyaç duymadan kurgulamalarımızı yapabiliyoruz. Bu hem iş birimi açısından, hem de IT’ye iş yükü çıkmadığı için büyük avantaj. Mi4biz’in esnek yapısı sayesinde hızlı kararları sisteme hızlıca uygulayıp sonuçları raporlayabiliyoruz.

Özcan Varna
Allianz Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkan
Röportaj


sahibinden reference for mi4biz
Mi4biz; problemi tanımlar, iş akışını belirler, birim ve kişilere görevleri atar, süreçleri takip eder ve gecikmeleri üst yönetime iletir. Her şey, önceden belirlediğimiz gibi gerçekleşir.

Salih Karabulut
Servis ve Müşteri Deneyimi Yöneticisi
Blog


ingbank

Mi4biz’i sistemlerimize tam olarak entegre ettik. Bu sayede müşterilerimiz tanıyor, talep geçmişini görüntülüyor ve daha kısa sürede daha hızlı hizmet verebiliyoruz. Şubelerimiz, Genel Müdürlük Birimlerimiz ve Kahramanmaraş Operasyon Merkezi’mizde Mi4biz üzerinden çalıştıkları için tek bir noktadan ilerlemek süreçlerimizi ve hayatımızı kolaylaştırdı. Mi4biz süreçlerini, müşterinin var olduğu her platforma taşımayı hedefliyoruz. Sistemin kusursuz işleyişi ve profesyonel kadromuz sayesinde tüm kanallardan ulaşan şikayetleri yönetmek daha kolay hale geliyor. Aynı zamanda Bankamıza ulaşan bildirimlerin doğru raporlanabilmesi açısından da Mi4biz büyük ölçüde işimizi kolaylaştırıyor.

Ebru Turhan Keskin
Şikayet Yönetim Ekibi Müdürü
Blog


eti reference for mi4biz
Şikayet yönetim sürecimize çağrı merkezi ve genel merkezimizin yanında tüm mağazalarımızı da dahil etmemize rağmen Mi4biz’in entegrasyon imkanları, kullanım kolaylığı, eğitim ve danışmanlık desteği sayesinde yaklaşık iki haftalık bir sürede şikayetlerimizi uçtan uca takip edebilir hale geldik. Yapılan ERP entegrasyonu ile ürünlerimizi Mi4biz üzerinde dinamik olarak yönetebiliyoruz, herhangi bir veri kaybı yaşamıyoruz.

Oya Karagöz
Müşteri Deneyimi & Kampanya Müdürü


trendyol
Mi4biz ile, şikayet ve önerileri entegre bir platformda çözümleyebiliyoruz. Yönetici ve sorumlu personel, herhangi bir süreçte kim ne yapıyor görebiliyor.

Veysel Şanlı
Müşteri Hizmetleri Direktörü


oirflame
Mi4biz ile 600,000 danışmanızın taleplerini ve önerilerini memnuniyete dönüştürüyoruz. Farklı kanallardan gelen bildirimleri Mi4biz ile tek ve tutarlı bir platformda yönetiyoruz.

Nursel Kölemen
Müşteri Hizmetleri Müdürü
Röportaj


kuveytturk

BDDK ve diğer regülasyonlara uyum sağlamak ülkemizdeki finans kurumları için kaçınılmaz. Mi4biz ile BDDK’nın yönetmeliklerine hızlı uyum sağlayabiliyor, istenen raporları kolayca hazırlıyoruz. Mi4biz, bilgi güvenliği kurallarımızla da tam örtüşüyor.

Refia Işık Aydın
Etik ve Müşteri Yöneticisi


sekerbank
Mi4biz ile müşteri iletişim süreçlerimizi tanımlamamız ile birlikte ISO 10002:2004 sertifikamızı 10 gün içerisinde aldık.

Serdar Demiroğlu
IT Güvenlik ve Kalite Direktörü


zeytinburnubelediyesi
Mi4biz, ilçe sakinleri ile aramızdaki ilişkileri düzenlemek için bize yardımcı olmaktadır. Mi4biz sayesinde tüm süreçlerimizi tanımlayabilmekte ve takip edebilmekteyiz. İlçe sakinlerimiz e-posta ve sms yolu ile bilgilendirilmektedir.

Erdem Zekeriya İskenderoğlu
IT Manager
Blog


teknosor
Dış kaynak kullanımına dayalı bir işletme olduğumuz için, bizi başarıya götürebilecek, güvenebileceğimiz iş ortaklarına önem veririz. Mi4biz’in yenilikçi ve devamlı yenilenen özelliklerine çok güveniyoruz.

Orçun Obalar
Satış ve Pazarlama Müdürü
Röportaj


egebimtes

Anahtar teslim IT projeleri gerçekleştiren bir system entegratörü olarak, kurumsal altyapıdan yönetilen hizmetlere, ERP projelerinden üretim otomasyon çözümlerine kadar çok geniş bir alanda hizmet veriyoruz. Müşterilerimizden gelen talepler kimi zaman disk arızası, kimi zaman ERP desteği, kimi zaman eğitim talebi olabiliyor. Mi4biz bildirim yönetim sürecinde, envanter yönetimi ve bakım anlaşmaları kapsam takibini eş zamanlı olarak yürütebiliyoruz.

Gökhan Uzun
Egebimtes Teknik Servis Birim Yöneticisi

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni