Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

10. Bursa Kalite ve Başarı Fuarı’ndaydık

2003 yılından bu yana KalDer Bursa Şubesi tarafından Bursa Sanayicileri ve İş Adamları Derneği (BUSİAD) işbirliğinde; T.C. Bursa Valiliği, Uludağ Üniversitesi, Uludağ İhracatçı Birlikleri ve AIESEC Bursa Şubesi destekleriyle düzenlenen Kalite ve Başarı Sempozyumu’nda standımız ile yer aldık.

bursa-kalite-ve-basari-fuari1

bursa-kalite-ve-basari-fuari2

 

Her yıl 3000’e yakın kişinin katıldığı sempozyum, toplam kalite anlayışının Bursa’da ve ulusal yapımızda yayılması; küreselleşmenin getirdiği hızlı değişim koşulları nedeniyle yönetim, teknoloji, liderlik, eğitim gibi farklı alanlarda kuruluşlarımızın rekabet şartlarına uyum sağlaması amacıyla iyi uygulamaların ve bilginin paylaşıldığı önemli bir paylaşım platformudur.

Müşteri memnuniyeti kalite standardı desteği ile sempozyumda yer alan Mi4biz, dinamik ve esnek yapısı ile değişen koşullara kolayca adapte edilebilir. Farklılaşan müşteri taleplerine hızlı, etkin ve doğru çözümlerin sunulmasını sağlar. İstek ve şikayet süreçlerini, ISO 10002:2004 ile doğal uyumlu olarak yönetme imkanı sunan Mi4biz, belgenin kazanılmasında ve korunmasında kolaylık sağlamaktadır.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni