Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

2014’ü Mi4biz Açısından Tek Kelime İle Özetlemek İstesek “Gurur” Derdik

2014’ü Mi4biz açısından tek kelime ile özetlemek istesek “gurur” derdik.2014 Mi4biz ile dünyaya açıldığımız, Türkiye dışından yeni müşteriler kazandığımız yıl oldu.

2014’ü Mi4biz açısından tek kelime ile özetlemek istesek “gurur” derdik.

2014 Mi4biz ile dünyaya açıldığımız, Türkiye dışından yeni müşteriler kazandığımız yıl oldu. Doha, Milano, New York, Jamaika Mi4biz’e merhaba diyen şehirler.

Özellikle New York’ta katıldığımız ve gold sponsor olduğumuz Customer Service Experience etkinliğinin en popüler ürünü Mi4biz’di. Dünya devleri arasında standımıza baktığımızda Mi4biz markası ile hepimiz adına bir kez daha gurur duyduk.

Infotoday’in ünlü muhabiri Bob Fernekees’in, şirketimizin kurucularından Tamer Gülce ile yaptığı ropörtajı aşağıda bulabilirsiniz.

Ancak bizi en sevindiren konu; Türkiye’de neden ilgi çektiysek, hangi problemleri nasıl farklı çözdüysek; aynı türden ilgiyi, aynı çözüm beklentisini dünyanın dört bir yanında da görmemizdi.

Uçtan uca bildirim yönetimini anlattıkça, ilgilenenlerin dikkatinin nasıl yoğunlaştığını, tasarlanabilen iş akışlarından bahsettikçe yüzlerindeki ilgiyi farkettik.

Dünyanın diğer şehirlerinde de, iş akışları ve formları her farklı kategori için kendiniz tasarlayabiliyorsunuz, işletebiliyorsunuz dediğimizde onlar da inanmakta güçlük çekti. Tahmin ediyorduk, hemen Mi4biz’e bağlanarak gösterdik. Tıpkı ülkemizde olduğu gibi.

Müşteri ilişki yönetimi, neden CRM araçları ile değil de “Mi4biz” ile sorusunun yanıtı gittiğimiz her ülkede aynıydı. Hatta CRM ve Customer Service Management ayrı ayrı etkinliklerdi.

mi4biz-customer-service-on-whiteboard

2014 yılında neler olduğunu özetlersek:

  • Qatar Doha’da QITCOM 2014 etkinliğine katıldık. Körfez ülkeleri ile Mi4biz’i tanıştırdık.
  • İtalya Milano’da Contact Center Forum’a katıldık. Global Satış yöneticimiz Mauro Luzietti öncülüğünde İtalya’nın ülke deneyimlerini her sektörden firmalardan dinledik.
  • Customer Service Experience New York 2014’te Gold Sponsor olarak yer aldık; hem standımız hem sponsorluğumuz hem de diğer pazarlama etkinliklerimiz ile en ilgi çekici ürünlerden biriydik.
  • 6. Bankalar Çağrı Merkezi Zirvesi’nde, Mi4biz’in yeniliklerini ve finans sektöründeki deneyimlerimizi paylaştık.
  • 2. Call Center Zirvesi’nde “Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti Paneli”nde 4 ayrı sektörden 4 farklı müşterimiz deneyimlerini paylaştılar.

Yeni Müşteriler
Mudo, G2M, Danone, İstanbul Altın Rafinerisi, Teknosa, Allianz, İklimsa, Egebimtes, Evyap, Kliksa, Kredi Kayıt Bürosu ve daha bir çok öncü kurum müşterilerinin memnuniyetini Mi4biz ile arttırmaya karar verdi.

Yeni ürünlerimize olan ilgi gittikçe artıyor. Opheleia (bizim verdiğimiz isim ile “Süreç İşletim Sistemi”) ile süreçlerinizi tasarlıyorsunuz, ardından uygulamalarınız kullanıma hazır. Süreçlerinizi değiştiriyorsunuz, uygulamalarınız da değişiyor. İnanılacak gibi değil ama inanın. Şekerbank ve Alarko inanıyor ve kullanıyor.

Sommoni adlı Sosyal Medya Yönetimi ürünümüzü yıl sonunda duyurduk; Türkiye Finans Katılım Bankası ve Mercedes, Sommoni’yi kullanmaya karar verdi.

Kurumların müşterileri ile olan iletişimine anlık mesajlaşma ürünümüz Helpalive ile katkımızı sürdürdük. Helpalive, tutarlı ve yüksek performansı ile öne çıktı. Allianz, sigorta acenta ve müşteri iletişiminde; Şekerbank ise helpdesk ve İnternet bankacılığında Helpalive kullanmaya başladı. Gedik Yatırım ve Tepe Güvenlik, diğer müşterilerimizden.

Çalışan sayımız 30’a yaklaştı. Yabancı çalışanımızı da düşünürsek çalışan profilimiz de uluslararası artık. Ama Mi4biz bu ülkenin bir değeri ve öyle olmaya devam edecek. Gelecek nesillere global bir ürün geliştirebilme, markalaşabilme metodolojisini dahi bıraksak bizim mutlu edecek.

Yeni nesillerin, yani çocuklarımızın; gerçek mühendislik yapabilmelerine olanak sağlamak için 2006’da yola çıktık. Onların yeni ürünler geliştirme cesaretleri, global rakipleri tekrar tekrar yenme hırsları olmak istiyoruz.

Değirmenlerle savaştık, hala savaşıyoruz ve savaşacağız.
Ve bugün aynı heyecanı, aynı sorumluluk duygusu ile paylaşan 30 kişiye ulaştık.

Tüm müşterilerimize ve bizi destekleyen herkese teşekkürler.

Formalis Bilgi Teknolojileri

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni