Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Bildirim Yönetimi Çözümü Mi4biz 21. Kalite Kongresi'nde

Bu yıl yirmi birincisi düzenlenen Kalite Kongresi 19-21 Kasım tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşti.

21-kalite-kongresi-1

Bu yıl yirmi birincisi düzenlenen Kalite Kongresi 19-21 Kasım tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşti. “Yaşanabilir Gelecek” temalı kongrede yeni yönetim modelleri, sağlığın geleceği ve kalite, sürdürülebilir kaynaklar, kamu sektöründe mükemmellik, geleceğin liderleri / liderliğin geleceği, eğitim ve insan, dijital pazarlama trendleri, e-ticaret ve online itibar yönetimi gibi konular tartışıldı.

Formalis olarak, uçtan uca şikayet yönetimi çözümü Mi4biz standımız ile 21.Kalite Kongresi’nde yerimizi aldık. “Roket hızında şikayet yönetimi” sloganıyla dikkat çeken Mi4biz standında farklı sektörlerden kalite uzmanları ile bir araya geldik.

ISO 10002 müşteri memnuniyet yönetiminde esnek ve kapsamlı çözümler sunan Mi4biz, müşteri talep ve şikayetlerinin kayıt altına alınması, takip edilmesi ve ISO 10002’ye uygun şekilde raporlanmasını sağlıyor.

21-kalite-kongresi-2

 

Müşteri memnuniyet yönetiminin kurumsal bir bütünlük içerisinde ele alınmasını sağlayan Mi4biz, müşterilerin çağrı merkezi ,eposta, sosyal medya, web sitesi gibi farklı kanallardan gelen talep ve şikayetlerini tek merkezden yönetme olanağı sunuyor.

Müşteri memnuniyet yönetim süreçleri önceden tanımlanabiliyor ve süreçler anlık olarak takip edilebiliyor. Zengin dashboard ve raporlar ile ISO 10002 uyumlu çıktılar elde edilebiliyor.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >