Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Formalis Bilgi Teknolojileri Olarak 5. Uluslararası Kalite Fuar'ındaydık

35397_133213450030987_5926663_n

V. Uluslararası Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 26 – 27 Ekim 2009 tarihlerinde yapıldı.

Formalis, Çağrı Merkezi Fuarındaki Mi4biz Müşteri Şikayet Yönetimi yazılımı ve diğer ürünlerini fuar katılımcıları ile buluşturdu. Mi4biz ürünün; iş akışından, eskalasyon ve delegasyona, kurumsal sistemlerle entegrasyonunda, raporlama ve grafik özelliklerine kadar tüm ayrıntıları ile ilgililere anlatıldı.
Formalis, 2010 yılı başında MI4Biz’in SaaS (“Servis olarak yazılım”) modeli ile global ölçekte kullanılmaya başlayacağını açıkladı.

BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni