Kapat

Anketler ve Araştırma Yönetimi

Müşterilerinizin gerçekten ne düşündüğünü biliyor musunuz? Müşteri deneyimi nasıl geliştirilir? Öğrenmek için Mi4biz ile kolayca anketler ve araştırma sorularını kolayca oluşturun!

Bugün, her zamankinden daha fazla tam olarak müşterilerinizin ne düşündüğünü bilmeye ihtiyacımız var. Bunu müşterilerinizden öğrenmekten daha etkili başka nasıl bir yol olabilir ki? Bu nedenle anketler ve araştırma soruları, müşteri geri bildirimlerini toplamanın ve hizmet kalitesini iyileştirmenin en kolay yoludur. Anketler müşteri memnuniyeti için bilgi toplamanın en iyi yoludur.

Mi4biz Anketleri Nasıl Kullanılır?

Mi4biz, anketler ve araştırma soruları gibi çeşitli güçlü özelliklere sahiptir. İş yönetimi yazılımınız Mi4biz ile sorularınızı belirleyin, bir çırpıda anketinizi oluşturun ve hemen uygulayın.

Mi4biz anket modülünü kullanarak, anket katılımcı kitlenizi kolayca belirleyebilir, sorularınızı hazırlayabilir, cevapları tanımlayabilir, anketi planlayabilir ve sonuçları detaylı raporlarla analiz edebilirsiniz.

Böylece müşterilerinizin ne düşündüğünü her zaman öğrenebilirsiniz!

anketler ve pazar araştırması

Mi4biz Anket Uygulamasının faydaları neler?

Müşterilerimizin markalarımız, ürünlerimiz veya hizmetlerimiz hakkında ne düşündüklerini her zaman merak ederiz. Ayrıca müşterilerimize de sormak istediğimiz bir dolu da sorumuz vardır. Şimdi, cevaplarınızı alabilirsiniz ve işiniz müşterilerinizle uyumlu hale getirebilirsiniz.

Mi4biz  anketleri ile müşterilerinizle bağlantı kurup onların görüşlerini alın. Onlar da görüşlerinin sizin için ne kadar değerli olduğunu görsünler…

Mi4biz’in teknik bilgi gerektirmeyen anket uygulamasıyla araştırma sorularınızı hazırlayın

  • Çoktan seçmeli sorular ekleyin.
  • Filtreler kullanarak hedef grupları belirleyin.
  • Anket kanalını ayarlayın (çağrı merkezi, e-posta, SMS, web)
  • Anketi uygulayın ve cevapları toplayın.
  • Sonuçları raporlarla değerlendirin.

Mi4biz’in Anket özelliği ile şunları yapabilirsiniz:

  • Müşterilere daha etkili bir şekilde ulaşabilirsiniz.
  • Gelişim alanlarınızı belirlemek için sorular sorup araştırma yapabilirsiniz.
  • Hedef Kitlenizden gerçek zamanlı geri bildirim alabilirsiniz.
  • Genel gidişatı ve eğilimleri analiz edebilirsiniz.
  • Satın alma kararlarının arkasında yatan temel müşteri motivasyonlarınızı öğrebilirisiniz.
  • Müşterilerinizin ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında ne düşündüğünü öğrenirsiniz.
  • Kurumunuzdan beklentileri daha net anlarsınız.
  • Müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz.
  • Rekabet avantajı elde edersiniz.
  • Sonuçlara göre işinizi geliştirebilirsiniz.

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Mükemmel müşteri hizmetlerinin anahtarı etkili iletişimdir. Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini sorgulayın. Mi4biz’in Anket özelliği size müşteri ihtiyaçlarına cevap vermeniz için gereken bilgileri verir. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için bizimle hemen buradan iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni