Kapat

AssistFlow 4.Müşteri Hizmetleri Paneli'nde

Müşteri Hizmetleri Call Center Zirvesi’nde Satış ve Pazarlama Direktörümüz Murathan Araz yeni ürünümüz olan ve Mi4biz ile entegre çalışan AssistFlow Smart Scripting’in sunumunu yaptı.

Satış sonrası müşteri hizmetlerine yeni bir çözüm getiren AssistFlow, agentlarınızı kolayca ve adım adım yönlendirerek hatalara engel oluyor. Önceden tasarlayabildiğiniz hazır akışlar ile soru ve cevapları belirleyebiliyor, bu sayede personelinizin müşterilerinizden doğru cevapları almasını sağlayabiliyorsunuz.

Sürükle/bırak tasarımı ile kullanımı da oldukça kolay olan AssistFlow Smart Scripting hem kolayca değiştirilip düzenlenebiliyor, hem de müşterilerinizle yaptığınız konuşma sürelerini azaltarak FCR oranınızı yükseltmenizi sağlıyor.

< BİR ÖNCEKİ BİR SONRAKİ >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni