Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Beklentileri Artan Müşterileri De Memnun Edebilirsiniz!

Müşteri deneyimi, markayla müşteri arasındaki bilinirlik, seçme, satın alma, memnuniyet, sadakat ve müşteri hizmetleri süreçlerini kapsayan bir yolculuktur.

Müşteri beklentilerini karşılamak neden zor?

Müşteri deneyimi, markayla müşteri arasındaki bilinirlik, seçme, satın alma, memnuniyet, sadakat ve müşteri hizmetleri süreçlerini kapsayan bir yolculuktur. Her aşamadaki deneyim müşterinin bir basamaktan diğerine yönlenmesinde öncülük eder. Müşterilerin ürünler ve servisler hakkındaki farkındalığı arttıkça eskiye kıyasla beklentileri de artıyor. Memnuniyetsizliklerini sosyal medya aracılığıyla, çağrı merkezlerini arayarak, eposta göndererek ve kısa mesajlar ile hızlıca ifade edebiliyorlar. Çözüm odaklı, bireysel, değer katan ve zamanında çözümler sunan müşteri servislerini tercih ediyorlar. İletişim kanallarının çeşitliliğiyle müşteri servislerini yönetmek her geçen gün daha da zorlaşıyor.

Mi4biz Customer Satisfaction

Şirketler müşteri beklentileri doğrultusunda en iyi müşteri hizmetlerini geliştirmek için yeni teknolojilerin benimsenmesi konusunda pratik olmak zorundalar. Ama nasıl? İşte cevabı:

Mi4biz ile Sürdürülebilir Müşteri Memnuniyeti

Yeni nesil müşteri talep ve şikayet yönetimi aracı Mi4biz, müşteri iletişimini kurumsal standartlar çerçevesinde geliştirmenize yardımcı olur. Farklı kanallardan müşteri iletişimini  tek merkezde toplamanızı ve yönetmenizi sağlar:

  • Eposta
  • Çağrı Merkezi
  • Facebook
  • Twitter
  • Web
  • Chat
  • Instagram
  • Google Play
  • Ekşi Sözlük
  • App Store
  • Şikayet Var

Mi4biz çeşitli departmanlardaki çalışanlarınız, iş ortaklarınız ve danışmanlarınız arasındaki iş birliğini geliştirerek müşteri bildirimlerini kollektif olarak yönetmenize yardımcı olur. Mi4biz’in en önemli özelliklerden biri de iş akışı yönetimidir. Bir bildirimi yönetmek için almanız gereken tüm aksiyonları önceden tasarlayabilirsiniz. Mi4biz iş akışlarını teknik desteğe veya danışmana ihtiyaç duymadan tasarlayabilir ve ihtiyaç duyduğunuz değişiklikleri kolaylıkla yapabilirsiniz.

Mi4biz, müşteri hizmetleri operasyonlarını analiz edebileceğiniz, izleyebileceğiniz hazır raporlar ve dashboard göstergeleri sağlar.

 Müşteri deneyimi işinizin esasıdır, çünkü müşteri gereksinimleri doğrultusunda verdiğiniz hizmetin bağlılığı ölçer. Bu deneyimi sürdürülebilir hale getirmek, kazanç ve kâra dayalı bir büyüme elde ederken olası zaman ve maliyet kayıplarını önlemek için birimler arası işbirliği ve şirketin bütününde uyum oluşturmak anlamına gelir. Müşterilerin doğal beğenisini kazanmak için ve bilinirliği maksimum düzeyde artırmak için iyileştirmeler ve geliştirmeler müşteri deneyiminin yaşandığı her alanda sağlanmalıdır. Müşteri deneyimi yönetimi, müşteri kazanımından önce başlayan, fonksiyonel, duygusal ve sosyal unsurları içerisinde barındıran bir süreçtir. Müşterinin ürün ihtiyacını hissetmesi, ihtiyacın gerekli hizmeti sağlayarak sonuçlanması ve ürüne dair herhangi bir müşteri bildiriminde sürecin iyi yönetilmesi tüm bu aşamaları kapsamaktadır. Müşteri deneyimi yönetimi ürün/hizmet, süreç, politika, tutum ve kararlarının doğru ve sürdürülebilir birleşiminin yönetilmesi ile ilgilidir.

Yukarıda bahsettiğimiz özelliklerin çoğu diğer iş araçlarınıza bağlanabilen ve entegre olabilen, esnek bir sistemle sağlanabilir. Bulut bilişim teknolojisi ile geliştirilen yeni uygulamaların odaklandığı “bütünleşiklik” ve “tutarlılık” markanın müşterilerine vaat ettiklerini sağlayabilmeleri için gereklidir.

Bu vizyon ile geliştirilen Mi4biz, müşteri iletişiminde ve müşteri şikayet yönetiminde ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sağlamaktadır.

  • Çok kanallı müşteri etkileşimi
  • Uçtan uca bildirim yönetimi
  • Çözümler için iş akışları tasarlama
  • Gerçek zamanlı bildirim takibi
  • SLA yönetimi
  • Detaylı raporlar ve dashboardlar
  • Otomatik eposta ve SMS bilgilendirmeleri
  • ISO 10002 desteği
  • Kullanıcı dostu ve kolay konfigüre edilebilen yapısı

 Sürdürülebilir müşteri memnuniyetinde Mi4biz’i tercih eden müşterilerimizin listesini görmek için Mi4biz referanslarını inceleyebilirsiniz.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni