Kapat

Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Gündemdeki Konular

Nanni'nin Derdi: Dünden Bugüne Müşteri Hizmetleri ile Yaratılan Farkın Marka Değerine Etkisi

Nanni'nin Derdi: Dünden Bugüne Müşteri Hizmetleri ile Yaratılan Farkın Marka Değerine Etkisi

9 Mayıs’ta Mi4biz sponsorluğunda düzenlenen 6. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi’ndeydik. Panelde, THY Turkish Cargo'dan Müşteri Hizmetleri Müdürü Sn.Mustafa Asım Subaşı, Daikin'dan Müşteri Deneyimi Departman Müdürü Sn.Suat Gürsoylu, TFKB'den Müşteri Memnuniyeti Birimi Yöneticisi Sn.Nihayet ...

Panel: Anadolu Sigorta, Bosch Termoteknik, Hedef Filo ve 1v1y

Panel: Anadolu Sigorta, Bosch Termoteknik, Hedef Filo ve 1v1y

3 Mayıs’ta Nice Medya’nın düzenlediği 5. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi’ndeydik. Bildirimlerini Mi4biz ile yöneten müşterilerimizden, Bosch Termoteknik Müşteri İletişim Merkezi Müdürü Zülfiye Akçiçek Coşkun, Anadolu Sigorta Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar ...

Panel: Allianz Group, Teknosa, Sedaş, İncir.com

Panel: Allianz Group, Teknosa, Sedaş, İncir.com

Formalis Bilgi Teknolojileri olarak 4. Müşteri Hizmetleri Call Center Zirvesi’ndeydik. Allianz Group, incir.com, Teknosa ve Sedaş, Mi4biz’in sağladığı faydaları ve Mi4biz ile nelerin değişti anlattılar. Allianz Group’un Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkanı Özcan Varna, müşteri şikayetlerinin ...

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni