Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) Gelen İletişim Şikayetleri Azaldı

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun her yıl açıklamış olduğu pazar verilerine göre 2018’in 1. çeyreğinde kuruma 45 bin 524 şikayet iletilirken 2017 1. çeyreğinde ise bu rakam 50 bin 499’dur. Şikayet sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 9,8 azalmıştır.

Tüketici şikayetleri azaldı

Tüketici şikayetlerinin sektörlere göre dağılımına bakıldığında en fazla yapılan şikayet 23 bin 679 ile internet servis sağlayıcılarına yöneliktir. Ardından 18 bin 192 ile mobil sektörü, 2 bin 431 ile sabit telefon, bin 84 ile uydu platformları ve 138 şikayet sayısı ile kablo tv hizmetlerine yöneliktir.

Mobil sektörde en fazla şikâyet faturalara ilişkin olup, 2018 yılı birinci çeyreği itibariyle faturalarla ilgili şikâyetler, şikâyet edilen ilk beş husustaki toplamın %61,2’sini oluşturmaktadır. İnternet servis sağlayıcılığı, sabit telefon ve kablo tv hizmetlerinde en fazla şikayet bağlantı / altyapı sorununa ilişkindir. Uydu platform hizmetinde ise en fazla şikayet edilen konu fesih / geçici durdurmadır.

2018 birinci çeyrek itibariyle 1 milyon abone başına ortalama internet servis sağlayıcılığı hizmetine 2 bin 70, uydu platform hizmetlerine 253, mobil elektronik haberleşme hizmetlerine 230, sabit telefon hizmetlerine 211 ve Kablo TV hizmetlerine yönelik 113 tüketici şikayeti gelmiştir.

Müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırmak, şikayetleri en hızlı şekilde çözüme ulaştırmak için siz de Mi4biz’le tanışın. Her kanaldan şikayetleri toplayan ve uçtan uca yöneten müşteri ilişkileri yönetimi Mi4biz ile şikayetlerinizi memnuniyete dönüştürün.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni