Kapat

Bilgilendirmeler & Uyarılar

Mükemmel müşteri hizmetleri nasıl sağlanır? Müşterilerinizi neden Çağrı Merkezinizi arıyor? Müşterilerin bildirimlerini kendi kendilerine takip edebilmelerinin kolay bir yolu yok mu?  Mi4biz, müşterilerinizin Bildirimler ve Uyarılar özelliği ile her aşamada bilgilendirilmelerini sağlayan otomatik bir yöntem sunar.

Müşteri memnuniyetini sağlamak için unutulmaz müşteri deneyiminin çok önemli olduğunu biliyoruz. Günümüzün tüketici odaklı ortamında, müşteriler kurumunuzdan bir hizmet / ürün satın alsalar bile sizden sürekli güncellemeler beklerler.

Müşterilerinizi devam eden süreçler hakkında bilgilendirin

Bugün müşterilerin bir marka ile iletişim kurmak için daha önce hiç olmadığı kadar daha fazla kanalı var ve sırf bu nedenle bile bildirimlerinin durumuyla ilgili sürekli olarak bilgilendirilmeyi beklerler. Böyle bir ortamda, müşteriler seslerinin duydulduğunu bilmek ve sorunlarının çözümü için elinizden geleni yaptığınızdan emin olmak isterler. Bu yüzden, bildirimlerinin üzerinde çalıştığınızı takip etmelerini sağlamak her zaman en etkili yoldur. Mi4biz’in Bildirimler ve Uyarılar özelliği ile müşterilere düzenli olarak bilgi vererek mükemmel ve kişiselleştirilmiş bir müşteri hizmeti sağlayabilirsiniz.

Ayrıca, toplantıda, sahada veya başka bir şehirde veya başka bir ülkede ekipleriniz olabilir. Ve şu anda bir PC’nin önünde olmayabilirler. Bildirim geldiğinde onlara bir e-posta veya SMS göndermek nasıl olur? Üstelik bu mesajlar, konuyla ilgili bilgileri görecekleri sayfalara bağlantılar da içerebilir. Sadece Mi4biz Bilgilendirmeler ve Uyarılar özelliğini kullanarak tüm ilgili tarafları sürekli haberdar edebilirsiniz.

bilgilendirmeler uyarılar

Mi4biz’in Bigilendirme ve Uyarılar özelliği nasıl kullanılır?

Bir müşteri takip yazılımı olarak Mi4biz’in kullanımı kolaydır ve tüm müşteriniz için tam bir şeffaflık sağlar. Müşterilerin ihtiyaçlarının, bildirimlerinin, beklentilerinin ve sorunlarının farkında olduğunuzu göstererek proaktif bir şekilde bilgilendirin. Bu nedenle, müşteri hizmetleri süreçlerinde müşterileri, çalışanlar ve paydaşları bilgilendirmek için otomatik sms veya e-posta mesajları tasarlayabilirsiniz. Ayrıca mesajlarda kullandığınız iletişimi kurumsallaştırmak için şablonlar kullanın. Bununla birlikte müşterilerin cevapları, e-posta iletişimi tarihçesi içinde saklanacaktır.

Mi4biz’in Bilgilendirmeler ve Uyarılar özelliğinin faydaları nelerdir?

Mi4biz’i işinizde Bilgilendirmeler ve Uyarılar özelliği ile kullanmanın çeşitli nedenleri vardır. Üstelik bu özellik, müşterilerle ilişki kurma açısından da birçok fayda sağlamaktadır.

İş akışları ile Tetiklenen Otomatik Mesajlar

Süreçlerinizi, iletişim politikalarınıza göre, otomatik mesajların (SMS veya e-postalar) ilgili paydaşlara (müşteriler, müşteri temsilcileri, tedarikçiler vb.) gönderileceği biçimde tasarlayabilirsiniz.

Örneğin:

  • Bir müşteriye, web sitenizdeki self servis portalinden bir bildirim ilettiğinde ilgili departmanların bilgilendirildiği ve çözüm sürecinin başlatıldığını belirten bir mesaj gönderilebilir.
  • Bir ürün iadesi kabul edildiğinde, ilgili müşterilere SMS veya E-posta ile bilgilendirme mesajı gönderilebilir.
  • Acil yardıma ihtiyacı olan bir müşteriye sahadaki en yakın satış personelinize müşterinin şikayet geçmişini görebileceği bir bağlantı içeren SMS gönderilebilir.

Mesaj Şablonu

İş Kuralları ile Tetiklenen Otomatik Mesajlar

  • Yetkili kullanıcılar bazı özel aktiviteleri takip ettiklerinde, aktivite gerçekleştiğinde bilgilendirme mesajları alırlar.

Örneğin:

  • Yeni bir mağaza açıldığında, bölge müdürü tüm kullanıcı şikayetlerini öncelik ayırt etmeksizin ve herhangi bir endişe duymadan gelen tüm bildirimlerle ilgili e-posta alabilir.
  • Bir bankada bir güvenlik sorunu iletildiğinde, üst yönetim SMS ile bilgilendirilebilir.

Mi4biz’in Bildirimler ve Uyarılar özelliği ile şunları yapabilirsiniz:

  • İşletmenizi müşterilerinizin bakış açısıyla izleyin, müşterinizin hangi bilgiye hangi kanaldan, ne zaman ihtiyaç duyduğuna karar verin.
  • Bildirimleri çözün ve müşterilere her adımda sürekli olarak bilgi verin ki artık müşteri hizmetlerinizi aramak zorunda kalmasınlar.
  • Müşterilerin sorunlarını artık çağrı merkezi ile çözmenize gerek kalmadığını gösterin ve müşteri memnuniyetini tesis edin.
  • Müşteri deneyiminin her anında onlarla etkileşime geçin.
  • Müşterilerinizi ve zamanı kazanın.
  • Müşterileri proaktif olarak bilgilendirerek bir kurum için müşteri sadakatini artırın.
  • Müşteri memnuniyetini arttırın.
  • Müşteri sadakati kazanmak için güven oluşturun.
  • Müşteri hizmetlerini iyileştirerek hem müşterinin hem de çalışanın gücünü artırın.

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Müşteriler her zamankinden daha takipçiler ve neler olup bittiğine dair sürekli olarak bilgilendirilmeyi bekliyorlar. Mi4biz’in Bilgilendirmeler ve Uyarılar özelliği, müşterilerinizi güncel tutmak için kişiselleştirilmiş bir yol sunar. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen buradan bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni