Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

"Bosch Focus" sistemi Mi4biz ile Faaliyete Başladı

Bosch Termoteknik Müşteri İletişim Merkezi, müşterilerine en doğru ve hızlı hizmeti Mi4biz ile vermeyi tercih etti. Sürecin müşteride başlayıp, memnuniyet ölçümü ile yine müşteride son bulduğu sisteme “Bosch Focus” adını veren Bosch Termoteknik, bu sistemle tüm müşteri bildirimlerini tek bir kanalda toplayarak yönetiyor. “Bosch Focus” projesinin “en iyi örnek” projelerden biri seçilmesi ile Mi4biz olarak gururluyuz.

Bosch-termoteknik-basari-hikayesi

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni