Kapat

Çağrı Merkezi Scriptleri

Çağrı merkezinizi müşteriniz aradığı ilk seferde sorunlarını hemen çözmek ister misiniz? Müşteri hizmetlerinizi nasıl güçlendirirsiniz? Ekibinizin performansını nasıl artırabilir ve müşteri memnuniyetini nasıl kazanırsınız? Mi4biz, çağrı merkezi scripting özelliği ile sizin için etkili bir problem çözme yolu sunuyor.

Günümüzün dünyasında müşteri memnuniyetini sağlamak, her şirketin bir numaralı hedefi. Müşterilerin kurumlardan artan beklentileri nedeniyle, müşterilerin sorularını yanıtlama hızının önemi artıyor. Çağrı merkeziniz, bu tür sorunların çözümleri için müşteri hizmetleri operasyonunuzun kalbidir, ancak müşteri temsilcilerinin farklı kategorilerdeki birçok sorunu ele almak zorunda olmaları bu işin zor yanıdır. Her kategori, müşteri cevaplarına bağlı olarak değişebilen farklı soru dizileri gerektirebilir. Mi4biz’in etkili çağrı merkezi scripting özelliği çağrı merkezi yönetiminde çığır açıyor. Temsilcilerinizi müşterileri daha etkin karşılamak için detaylandırılmış cevap şablonları ve konuşma ipuçları ile destekliyor.

Çağrı merkezi hizmetini, iç kaynaklarınızla sağlayabileceğiniz gibi dış kaynak olarak tedarik edelebilirsiniz. Kimi zaman birden çok dış kaynak çağrı merkezi ile de çalışıyor olabilirsiniz. Bu durumda scripting’in önemi daha da artıyor. Çağrı merkezlerindeki tüm agentların müşteri temsilcilerinin, benzer durumlarda, benzer soruları sorması, gelen yanıtlara göre bir sonraki sorunun veya açıklamanın önceden belirlenebilmesi verimliliği ve kurumsallığı arttıracaktır.

Bir diğer müşteri hizmetleri sorunu da eğitim maliyetleri. Müşteri temsilcileriniz kurumsal dil kullanmak zorunda olduklarından; müşterilerin beklentilerini nasıl anlaşılacağını, ne zaman hangi sorunun sorulabileceğini, hatta nasıl sorulacağını belirleyerek kurumsallaştırmak istiyoruz. Mi4biz gibi etkili bir çözüme sahip olmak, bu sorumlulukların daha kolay öğretilmesi ve yönetilmesine yardımcı olacaktır.

Mi4biz’in Çağrı Merkezi Scripting özelliği nasıl kullanılır?

Çağrı merkezi scripting özelliği ile, Mi4biz size BT yardım masasına ihtiyaç duymadan çalışma fırsatı verir. Sürükle – bırak özelliği ile kullanımı kolay bir çözümdür. Sürekli gelişen müşteri hizmetleri sunabilmek için konuşma akış tasarımınızı değiştirebilir ve hemen güncelleyebilirsiniz. Mi4biz ile bildirim kategorisine göre müşteri temsilcisi konuşma metinlerini tasarlayabilirsiniz. Kategoriler tasarlanırken, müşteri yanıtları bir sonraki soruyu etkileyebilir ve akış yolunu tamamen değiştirebilir. En iyi problem çözme akışını belirleyin ve temsilcilerinizin tam olarak dilediğiniz şekilde konuşmasını sağlayın.

Müşteri deneyiminde müşteri temsilcilerinizi önceden tanımlanmış çözüm yolları ile güçlendirin

çağrı merkezi scriptleri

Mi4biz Çağrı Merkezi Scripting Özelliğinin Avantajları Nelerdir?

Çağrı merkezi müşteri temsilcileri, doğru araçlarla desteklendiklerinde çok daha verimli hale gelirler. Yapay zeka destekli Mi4biz, mükemmel müşteri hizmetleri sunmak için çalışan, en etkili çözümdür. Her farklı kategori için soru ve yönlendirmelerinizi farklı farklı hazırlayabilirsiniz. Mi4biz’in sürükle ve bırak yöntemi ile çalışan Smart Script tasarım editörü ile, tek bir satır kod yazmadan kendiniz geliştirebilirsiniz.

Etkili Çözümü Sunmak İçin Tasarım Senaryoları

  • Her bir sorun kategorisi için özel bir script (konuşma) akışı tasarlayın.
  • Tam olarak söylenmesi gereken kalıp cümleler nelerdir?
  • Müşterinizin yanıtlarına ilişkin sonraki sorular neler olabilir?
  • Konuşma akışına bağlı olarak hangi tür veriler saklanacak ve hangi süreçler tetiklenecek?
  • Gerekirse scriptleri kendiniz oluşturabilir ve değiştirebilirsiniz. Script tasarımı ve geliştirmek için teknik destek gerekmez.

Çözüm adımları yaratarak her noktada ne söyleyeceğinizi “kendiniz” tasarlayın!

smart script tasarım

FCR Oranınızı Artırın

Mi4biz’in çağrı merkezi scripting özelliği, ilk çağrıdaki problemleri çözmek, müşterileriyle iletişim süresini kısaltmak, eğitim maliyetini düşürmek ve yeni çalışanların görüşmelerini ilk adımda kurumsal standartlara uyumunu sağlamak için çözüm sunuyor.

  • Görüşmelerde müşteriye doğru sorular sorarsanız, bildirimi daha iyi sınıflandırırsınız.
  • Müşteri temsilcilerinin en kolay çözüm sürecini sunabilmeleri için gerekli tüm bilgileri toplar.
  • Önceden tanımlanmış sciptler ile müşteri temsilcilerini eğitmek daha kolay ve hızlıdır.
  • Yani, her şekilde, çağrı merkezi işletim maliyetlerini azaltın.

Nasıl Bilgi Alırım?

Müşteri temsilcilerinizin, müşterilerinizin sorunlarını “olması gerektiği gibi” çözüme kavuşturabilmeleri için dünyanın en iyi müşteri hizmetleri çözümü olan Mi4biz ile hizmet verilmesini sağlayın. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni