Kapat

Canlı Destek (Chat)

Küçük bir araştırmayla çok sayıda canlı destek uygulaması çözümü olduğunu görürsünüz. Ancak çoğu kurumların iş sistemlerine bir dış eklenti olarak entegre etmesi gereken uygulamalar. Mi4biz Canlı Destek özelliği, kurumlar için özelleştirilebilir bir sohbet çözümüdür.

Müşteri hizmetleri perspektifinden sohbet, çok kanallı iletişimin ayrılmaz bir parçasıdır. Bu nedenle, müşteri ile yapılan tüm sohbet oturumları diğer tüm iletişim kanallarından da izlenebilmelidir.

Mi4biz’de, sohbet sadece bir eklenti veya bağımsız bir araç değildir. Omnichannel dünyasının güçlü bir ögesidir.

Mi4biz’in Canlı Destek (HelpAlive) özelliğinin yapay zeka ve bilgi birikimi desteği, müşterileriniz ve çalışanlarınız için anlık mesajlaşmayı daha kapsamlı bir deneyim haline getirecektir. Özelleştirilebilir arayüz ve yeniden kullanılabilir şablonlar, çözüm yaratmada esneklik ve hız sağlayacaktır. Üstelik eski sistemlerinizle de kolayca entegre edilebilir.

Mi4biz’in Canlı Destek özelliğinin faydaları nelerdir?

Kolay kullanımlı Mi4biz sistemi, HelpAlive ile özelleştirilmiş sohbet seçeneklerini tasarlamayı ve müşteri memnuniyetini artırmayı kolaylaştırır.

Müşterilerinize HelpAlive ile Canlı Destek

  • Mi4biz Canlı Destek Modülü, müşterilerinizle ve/veya tedarikçilerinizle güvenli ortamda anlık görüşme yapmanıza yardımcı olur.
  • HelpAlive operatörünüz aynı anda birden fazla seansı yönetebilir, böylece aynı anda daha fazla müşterinin sorusu yanıtlanabilir.
  • Yöneticilere aktif oturumları izlemek, incelemek veya bunlara katılmak için yetki verilebilir.
  • Operatörleriniz çevrimiçi olmadığında, ziyaretçiler çevrimdışı mesaj da bırakabilir. Çevrimdışı mesajlar daha sonra operatörler tarafından okunabilir ve uygun olduklarında yanıt verebilirler.
  • HelpAlive bir tarayıcı üzerinden kullanılabileceği gibi, bir eklenti (widget) olarak yükleyebilir ve masaüstü bildirimleri alabilirsiniz.
  • Birden fazla etkileşim kanalı yaratabilir ve her biri için farklı operatörler atayabilirsiniz.
  • Bir müşteriyle destek olurken yardıma ihtiyacınız olursa, amirinizle farklı bir pencerede sohbet edebilir ve ondan yardım alabilirsiniz.

Özelleştirme ve Entegrasyon

  • Renkleri, logoları, başlıkları, arayüzleri, karşılama mesajını, saklama mesajlarını, zaman aşımı süresini, konuları vb. birçok değişkeni özelleştirebilirsiniz.
  • Belirli durumlarda kullanılmak üzere kullanıma hazır cevap şablonları oluşturabilirsiniz. Operatörleriniz her seferinde aynı şeyleri yazmak yerine, şablon cevaplar kullanabilir ve değerli zamanlarından tasarruf edebilirler.
  • Canlı destek modülünüzü kurumsal uygulamalarınızla entegre edebilirsiniz. Bazı bankalarda Mi4biz Live Chat (HelpAlive) internet bankacılığı uygulamaları ile entegre edilmiş ve “Chat Bankacılığı” uygulaması olarak kullanılmaktadır.

Nasıl Bilgi Alabilirim?

Mi4biz’in Canlı Destek | HelpAlive özelliği hem müşterileriniz hem de operatörleriniz için kullanımı çok kolaydır. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi almak için hemen buradan bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni