Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

DRD Filo 6. Müşteri Hizmetleri Deneyimi'nde Mi4biz'i anlattı

Mi4biz ile müşteri deneyimini güçlendiren iş ortaklarımızdan DRD Filo Müşteri Hizmetleri Müdürü İmdat Sarıalioğlu konuşmacı olarak katıldığı panelimizde Mi4biz ile yaşadıkları deneyimleri paylaştı. İmdat Bey panelde  müşteri odaklı organizasyon sürecine dönüşümü nasıl yönettiklerini, kök neden analizi yapmak için kullandıkları araçları ve bu araçların sağladığı faydaları,  müşteri deneyiminde mükemmelliği tesis etmek için Mi4biz’den nasıl yararlandıklarını anlattı.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni