Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz 2. E-Ticaret Fuar ve Sempozyumu’nda

31 Mayıs 2013 tarihinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 2. E-Ticaret Fuar ve Sempozyumu’nda, müşteri memnuniyeti konusunda yenilikçi çözümler sunan Mi4biz, sektöründe önde gelen firmalardan, alanında yetkili uzmanlarla buluştu.

Her geçen gün müşterileri arasına farklı sektörlerden yeni referanslar ekleyen Mi4biz, “Müşteri Kızdırmayan Sistem” sloganıyla katılımcılar ile bir araya geldi.Katılımcılar, Mi4biz’in eticaret alanında müşteri memnuniyeti yaklaşımını dinleme fırsatı buldular.

Eticaret sektöründe müşteri memnuniyeti alanında Trendyol, Altıncıcadde gibi referanslarla deneyim sahibi olan Mi4biz, çağrı merkezi, eposta, sosyal medya, web sitesi gibi farklı kanallardan gelen istek, talep ve şikayetlerini tek merkezden yönetme imkanı sunuyor. Böylece şikayetinin takibi için farklı iletişim kanallarını tercih eden müşteriye standart cevaplar verilmesini sağlayarak sürecin hızlanmasını sağlıyor. Aynı şikayet için birden fazla kayıt açılmasını önlüyor, iş yükünü azaltıyor.

Mi4biz, müşteri iletişiminin online platforma taşınarak, çağrı merkezi maliyetlerinin azaltılmasını sağlıyor. Müşteriler alışveriş yapmak için internet sitesine giriş yaptığında, şikayetini iletebiliyor ve şikayetinin durumunu online olarak takip edebiliyor.

Müşterilerin, kullanıcı dostu arayüzler ile kurumun internet sitesinden şikayetini iletebilmesi, durumunu çağrı merkezini aramaya ihtiyaç duymadan takip edebilmesi eticaret alanında Mi4biz’i tercih sebebi yapıyor.

Uçtan uca müşteri iletişimini hedefleyen Mi4biz, talep ve şikayetlerin nasıl çözümleneceği önceden tasarlanabiliyor. Böylece, talep veya şikayet geldiğinde Mi4biz konuyu ilgili kişiye otomatik yönlendiriyor. Mi4biz ile birimlerin, çalışanların performansını ölçmek de mümkün. Yönlendirmelerde hedef süreler tanımlanabiliyor ve gecikmeler takip edilebiliyor. Bir talep veya şikayetin hangi birimde geciktiği izlenebiliyor ve raporlanabiliyor.

Mi4biz, talep ve şikayet yönetimiyle ilgili detaylı raporlar sunuyor. Hangi noktalarda veya süreçlerde müşterilerin şikayet ettikleri, hangi ürünlerde sorun yaşandığı gibi daha pek çok sorunun cevabını Dashboard ve Raporlar ile sunuyor.

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >