Kapat

Entegrasyon Yetenekleri

Müşteri deneyimini geliştirmek ve mevcut kaynaklarınızla müşteri memnuniyetinizi sağlamak ister misiniz? Ya da müşteri hizmetleri becerilerinizi geliştirmek ister misiniz? Mi4biz mevcut sistemlerinizle kolayca bütünleşebilen en güçlü kurumsal müşteri hizmetleri yazılımıdır.

Günümüzde karşılaşılan en büyük zorluklardan biri, müşteri ilişkileri yönetimi mekanizmalarının temel pazarlama ve satış sistemlerinden ayrık olmasıdır. Bugün pek çok kurum, her biri kendine özgü kullanışlı işlevler sunan bir dizi farklı sisteme sahiptir. Ancak bugünün koşullarında pazarlama ve satış sistemlerinizin tek bir platform etrafında entegre edilmesi kaçınılmaz bir ihtiyaçtır.

Tek bir ekranda birçok farklı fonksiyonu kullanın

Sadece yeni bir bilgi girmek için farklı bir ekrana geçmek zorunda mısınız? “Herkes için tek bir ekran” elde etmek için sonu gelmeyen bir “yazılım geliştirme” hikayesi olmamalı artık. Çoğu zaman, tüm bu ekranları aynı anda kullanmaya çalışmak anlamsız. Aynı zamanda büyük bir zaman kaybıdır. Bugünün dünyasında bu durumdan derhal vazgeçilmesi gerekir. Tek bir tıklama yaparak bu ekranlar arasında kolayca geçiş yapabilmek gerekir. Bugünün dijital koşullarında uygulamalarla ilgili hepimiz kolay kullanım peşindeyiz.

Etkin işbirliği ve tutarlılık için pazarlama ve satış araçlarını kendi sistemlerinize entegre edebilmelisiniz. Bir müşteri hizmetleri yönetimi yazılımı olarak Mi4biz, sisteminizle kolayca entegre olabilir.

Mi4biz’in Entegrasyon özelliği nasıl kullanılır?

Mi4biz mevcut sistemlere kolayca entegre edilebilir ve halihazırda kullandığınız servislerle birlikte çalışabilir. Mi4biz’i sisteminize entegre etmek, özel teknik beceriler gerektirmez. Mi4biz’e özel hazırlanmış Entegrasyon Uygulama Programlama sitesini kullanın veya profesyonel hizmetlerimiz ile, veri kaynakları, iframe’ler ve web hizmetleri için iki yönlü entegrasyon için biz size yardım edelim.

Mi4biz’in Sistem Entegrasyon özelliğinin faydaları nelerdir?

Mi4biz’i sisteminize entegre ederek, müşterilerinizin davranışlarını daha iyi analiz edebilirisiniz. En iyi yazılım entegrasyonu, tek bir merkezi sistemde birden fazla ekran bağlamanıza imkan verendir. Bu benzersiz omnichannel çözümü, müşteri davranışlarını ve deneyimini analiz ederek müşteri bağlılığını arttırmanızı sağlar.

Entegrasyon özelliği

Web Servis Entegrasyonları

Web servisleri mevcut sistemlerinize kolayca entegre edebilirsiniz.

  • Kullanıma hazır çift yönlü entegrasyonlar için iyi dokümante edilmiş API katmanı
  • Aşağıdaki sistemlerle bütünleşik entegrasyonlar:
    • Email sistemleri,
    • ERP sistemleri,
    • Cağrı Merkezi Sistemleri (CTI, IVR,ACD..),
    • İş Gücü Yönetimi Sistemleri,
    • Saha Yönetimi Sistemleri,
    • Ve daha fazlası.

iFrame Entegrasyonu

  • Kendi sistemlerinizin iFrame’lerini Mİ4biz sayfaları içine yerleştirin ve parametreleri buradan yönetin.
  • Mi4biz iFrame’lerini kendi sistemlerinize yerleştirin ve parametreleri buradan yönetin.

Entegrasyon Metodolojisi

  • Entegrasyon Uygulama Geliştirme Sitesi
    • Tüm API katmanlarının dokümantasyonu
    • Entegrasyonların örnek kodları
    • Entegrasyon test platformu
  • Entegrasyon uyarlama danışmanlığımızdan yararlanmak üzere profesyonel hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için size yardımcı olabiliriz.
  • Ya da anahtar teslim entegrasyon uyarlamalarımız için hemen bizi arayın…

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Mi4biz ile müşteri hizmetleri yönetimi platformu için daha az çaba sarf edin. Ayrıca, her iki sistemi tek bir ekrandan uyum içinde çalıştırmak için gelişmiş bir çözüm sunuyoruz. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi almak için hemen bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni