Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Hasta İlişkilerinde Sosyal Medya Teknolojisi

Sosyal medya gündelik hayatın yadsınamaz bir parçası, iş dünyasının da en etkili araçlarından biri haline gelmeye başladı.

hospital-manager-advertorial

Sosyal medya gündelik hayatın yadsınamaz bir parçası, iş dünyasının da en etkili araçlarından biri haline gelmeye başladı. Türkiye nüfusunun neredeyse yarısının Facebook kullandığı göz önünde bulundurulursa, hasta ilişkilerinde sosyal medya kanalından gelen talep ve şikayetlerin dinlenmesi kaçınılmaz hale geliyor.

Hasta ilişkilerini yönetmek, hasta memnuniyeti yaratmak önce misafirleri dinlemekten geçiyor. Hangi şekilde iletişime geçiyor olursa olsun, misafiri anlamak, talep ve sorulara hızlı ve etkin çözümler üretebilmek gerekiyor. Dolayısıyla, sosyal medya gibi yeni kanalların da hasta ilişkilerine dahil edilmesi, tüm kanallardan gelen talep ve şikayetleri tek noktadan yönetmek kritik önem taşıyor.

Mi4biz çözümümüz ile kurumlara sosyal medyayı da aynı şikayet yönetim platformunda dinleme olanağı sağlıyoruz. Sosyal medya takibini outsource etmeden, kendi uygulamanız üzerinden en doğru şekilde, doğrudan talebe odaklanarak gerçekleştirebilirsiniz. Sosyal medya, çağrı merkezi, eposta, faks, chat, web sitesi gibi tüm iletişim kanalları Mi4biz ile tek noktadan yönetilebiliyor.

Mi4biz, hasta memnuniyeti yaratmak için talep ve şikayet yönetiminde ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sağlar. Farklı kanallardan gelen talep ve şikayetler Mi4biz üzerinde yönetilir ve raporlanır. Mi4biz Sosyal Medya Entegratörü ile Facebook, Twitter, Instagram, Ekşi Sözlük, Şikayet Var, Google Play ve App Store üzerinden gelen şikayetleri de Mi4biz’de yönetebilirsiniz. Facebook duvarına post edilen duvar yazıları ve twit’ler Mi4biz ekranlarından takip edilebiliyor. Duvar yazıları veya twit’lere Facebook veya Twitter’a login olmaya gerek kalmadan, Mi4biz üzerinden yorum yazılabiliyor, cevaplanabiliyor.

Birden fazla Facebook, Twitter, Instagram, Ekşi Sözlük, Şikayet Var, Google Play, App Store sayfası aynı anda yönetilebiliyor. Bu sosyal medya sayfalarına herhangi bir şikayet geldiğinde “bildirime dönüştür” butonuna tıklayarak Mi4biz üzerinde yeni bir şikayet kaydı açılabiliyor.

Şikayet çözümlendiğinde, çözüm sosyal medyada yayınlanabiliyor. Daha sonra Mi4biz raporlarında, sosyal medyadan gelen bildirimlerin günlük, haftalık, aylık dağılımlarını inceleme imkanı sunuyor.

Mi4biz, müşteri şikayetlerine bütünleşik bir bakış açısıyla yaklaşır. Şikayetlerin uçtan uca izlenmesini ve en ideal çözümün hızlı bir şekilde uygulanmasını sağlar. Facebook duvarınıza şikayetini ileten kişi, çağrı merkezine telefon açtığında, telefonun ucunda Facebook postundan haberdar ve şikayetinin durumu hakkında bilgi verebilen bir agent ile karşılaşır. Mi4biz’de tüm iletişim kanalları entegre bir yapıda çalışmaktadır.

Şikayetler hangi kanaldan gelirse gelsin, anlık olarak takip edilebilir ve raporlanabilir. Mi4biz’in yapısı ve şikayet yönetimi yaklaşımı her geçen gün gelişmekte ve değişen müşteri olgularına göre evrilmektedir. Sosyal Medya Entegratörü, şikayet yönetiminin kapsama alanını genişleten, şikayet yönetimini sosyal medya ile bütünleştiren bir modüldür.

Sosyal Medya Entegratöründen elde edilecek çıktılar, hasta şikayetleri ile ilgili davranışsal veriler sunmaktadır. Hangi sosyal platformun tercih edildiği, müşterilerin sosyal medyada şikayetlerini dile getirme sıklığı veya şikayetleri sosyal medyaya taşıma nedenleri gibi pek çok veri başta hasta ilişkileri olmak üzere, pazarlamadan satışa şirket içerisindeki diğer birimlere de veri sağlamaktadır.

 

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni