Kapat

Keşfedin

Mi4biz Hakkında Detaylı Bilgi İçin

Bulutta çalışan Mi4biz'le, farklı iletişim kanallarından size gelen bildirimleri uçtan uca...

Müşteri şikayet yönetiminde ihtiyaç duyduğunuz özellikler ve detaylar Mi4biz’de mevcuttur. Farklı...

Müşteri şikayet yönetiminde ihtiyaç duyulan özellikler ve detaylar Mi4biz'de mevcuttur. Farklı...

Mi4biz müşteri bildirim ara yüzündeki formu müşterilerine hazır olarak sunar ve tüm tasarımlarını...

Assistflow Smart Script, agentlara hangi soruları soracağını söyler ve müşteriden gelen yanıtlara...

Mi4biz ile Süreç, Rapor ve Entegrasyonlar Nasıl Tasarlanır?

Omni channel müşteri hizmetleri sayesinde müşterilerinizin sorunlarını defalarca kez anlatmasına...

Mi4biz ile bildirim yönetimini kod yazmaya ihtiyaç duymadan özelleştirebilirsiniz. Özel alanlar...

Mi4biz ile her bildirim konusu için özel çözüm süreçleri (iş akışları) önceden adım adım...

Mi4biz'in Knowledge Base ve Self Desk yardımı ile deneyimlerinizi saklayarak yeniden sunabilir, bu...

Web tabanlı anlık mesajlaşma ve canlı destek uygulaması olan Helpalive, internete erişimi olan her...

Assistflow, ile agentlarınızın söyleyeceği cümleleri önceden belirleyerek onları adım adım...

Müşteriniz telefon ile arayarak size ulaştığı zaman agentın ekranına müşterinin tüm geçmiş bilgi...

Mi4biz’de çok sayıda hazır rapor bulunur. Raporları özelleştirebilir, süreç yönetimi ve...

Farklı İş Alanlarında Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni