Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz 2014: Yeni Versiyonda Esneklik Ön Planda

Müşteri hizmetinde esnekliğin nasıl hayati bir önem taşıdığını, zamanın ne denli değerli olduğunu ve hızın gerekliğini biliyoruz. Problemleri ne kadar hızlı çözerseniz, müşterileriniz o kadar mutlu olur.

Müşteri hizmetinde esnekliğin nasıl hayati bir önem taşıdığını, zamanın ne denli değerli olduğunu ve hızın gerekliğini biliyoruz. Problemleri ne kadar hızlı çözerseniz, müşterileriniz o kadar mutlu olur. Gelecek versiyonda, Mi4biz müşteri servis yönetiminde yenilikçi ve göze çarpan özellikler sunuyor. Yeni özelliklerimize kısaca göz atalım.

Çağrı Merkezine gelen Aramaların Metne dönüştürülmesi

Yeni bir çağrı geldiğini ve operatörün telefona cevap verdiğini düşünelim. Konuşma devam ederken, Mi4biz görüşmeyi metne dönüştürüyor. Böylece:

  • Agent tüm detayları yazmak zorunda kalmaz..
  • Konuşmalarda sözcük arama ile aramaların kontrolü ve denetlenmesi kolaylaşır.
  • Konuşmaları birebir inceleyebilir, aramaları takip etme ve sınıflandırma kolaylaşır.
  • Duygu analizi yapmak mümkün olur.
Dinamik İş Akışları

Dinamik iş akışları, iş akışlarına ait adımlarda duruma bağlı geçişler yaratabilen bir özelliktir. Farklı koşullarda daha esnek olmanızı sağlar. İş akışının rotasını kolayca değiştirebilir, farklı durumlara göre adımları istediğiniz şekilde yönetebilirsiniz.

Bölgelerinizden veya şubelerinizden herhangi biriyle ilgili yeni bir müşteri şikayeti olduğunu düşünün. Mi4biz’in dinamik iş akışları ile, bu şikayet ilgili bölgedeki, şubedeki sorumlu kişiye otomatik olarak atanabilir. Çözüm sürecini, eskalasyonları ve performansları Mi4biz üzerinde takip edebilirsiniz.

İş akışı yönetimi ile ilgili bir diğer önemli gelişme de akışlar üzerindeki yeni grafik görselleridir. Müşteri şikayet yönetim süreçlerini grafiklerle tasarlayabileceksiniz.

Sosyal Medya Entegratörü

Mi4biz Sosyal Medya Entegratörü müşteri hizmetini sosyal ağlar üzerinde yönetmenizi, takip etmenizi ve geliştirmenizi sağlar. Yeni versiyonumuz ile sosyal medyada cevaplanmamış müşteri talebi veya şikayeti kalmayacak. Sosyal Medya Entegratörünün üçüncü versiyonunda, Mi4biz Facebook ve Twitter üzerinden müşteri talep ve şikayet yönetimi ile ilgili çok daha gelişmiş özellikler sunuyor olacak.

  • Facebook sayfalarınızı, Twitter hesaplarınızı ve etiketleri Mi4biz üzerinde takip edebileceksiniz.
  • Facebook üzerinden gelen müşteri mesaj ve yorumlarını bildirime dönüştürün, bildirimleri önceden belirlenmiş iş akışlarına otomatik olarak atayabilecek ve müşteri memnuniyetini artıracaksınız.
  • Şikayetin çözüm sürecinde ilgili müşteriye Facebook ve Twitter üzerinden doğrudan mesaj gönderebileceksiniz.
Google Apps Entegrasyonu
Google Apps’in yaygınlaşan kullanımı sonucu, Mi4biz bir sonraki versiyonda Google Apps entegrasyonu sunuyor olacak.
  • Mi4biz’e Google hesabınızdan single sign on yolu ile ek bir şifre ve kullanıcı bilgisine ihtiyaç olmadan giriş yapabileceksiniz.
  • Google Maps entegrasyonu ile şikayetlerinize lokasyon bilgisi ekleyebileceksiniz.
  • Google Maps üzerinden konum bilgileri ile müşteri hizmetleri süreçlerinde saha personelini yönetmek ve yönlendirmek daha kolay hale gelecek.

Mi4biz Müşteri Şikayet Yönetimi

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >