Kapat

İş Kuralları

Süreç yönetimi yaşam döngüsü farklı aşamaları içerir. İş süreçleri yönetimi çözümü olan Mi4biz,  İş Kuralları özelliği ile bir kurumun hedeflerine ulaşmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Bazen süreçler belirli koşullara bağlı olarak değişir. Diyelim ki, müşterinin segmentine ve / veya iletişim kanalı tercihine bağlı olarak müşterinin bildirimine dair çözüm yönteminizin değiştirebileceği bazı durumlar olabilir.

Müşteri talebinin mali değeri gibi bir değişkenlere göre, verilmesi gereken son kararı ve aşağıdaki gibi iş kurallarının bir çoğunu veya kombinasyonunu değiştirebilirsiniz:

Müşteri segmenti VIP ise ve bildirimin iletildiği zamandan beri geçen süre aşıldıysa, bu bildirimin çözümü için özel bir yetkili atanabilir.

Mi4biz’in İş Kuralları özelliği nasıl kullanılır?

Bir iş süreci yönetim sistemi olarak Mi4biz iş kurallarınızı belirlemek için kullanımı kolay araçlar sunar. Kural oluşturmak veya değiştirmek için kodlama gerekmez.

Belirli bir olay olduğunda veya olay bir koşulla eşleştiğinde özel bir aktivite başlatabilirsiniz. Kural ve aktiviteyi ayarlarken kanal, kategori, işlem durumu, müşteri ve sorun özellikleri gibi ilgili verileri kullanabilirsiniz.

Örneğin, bir VIP müşteri şikayet ilettiğinde üst yönetimi bilgilendirmek için bir kural tanımlayabilirsiniz.

İş kuralları

Mi4biz’in İş Kuralları’nın faydaları nelerdir?

İş kurallarını tanımlayarak iş süreçlerinize daha fazla esneklik ve otomasyon ekleyebilirsiniz. Daha verimli olmak için otomatik karar verme sistemi ile iş süreçlerinin işlerliğini artırabilirsiniz.

İş Kurallarının Koşulları

  • Olaylar
    • İletilen bir bildirim
    • Bu mağazadan yeni bir bildirimin gönderilmesi
    • Bildirim eskale etme
    • Bildirimin iş akışında bir sonraki adıma taşınması
    • Bildirim, işlem kuyruğunda uzun süredir bekliyor
    • ….
  • Periyodik İşler
    • Askıya alınmış bildirimler için tetikleyiciler
    • Doğum günleri, abonelik bitiş tarihi vb. gibi özel tarihler için tetikleyiciler.
    • ….

İş Kuralları için Geçerli Parametreler

  • Müşteri özellikleri
    • Müşterinin segmenti,
    • İkamet şehri,
    • ….
  • Müşteriye Özel Nitelikler
    • Müşterinin satın aldığı ürünlerin özellikleri
    • Kayıtlı kredi kartları
    • Sigorta poliçesi ve kapsamı
    • ….
  • Sorun Öznitelikleri
    • Kategori
    • Öncelik
    • ….
  • Sistem Özellikleri
    • Bildirim iletildiğinden bu yana geçen süre,
    • Eskalasyona kalan süre,
    • ….

Kural uygulandığında:

  • Bir değer ayarlanabilir,
  • Doğru iş akışı seçilebilir,
  • Personele, yöneticiye veya tedarikçiye ya da müşteriye bir SMS veya e-posta gönderilebilir,
  • Bir eskalasyon tetiklenebilir,
  • …..

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

İşinizi tanımlayın ve bugünün müşterisinin memnuniyetini garanti edin… Mi4biz’in iş kuralları özelliği etkin bir iş süreçleri yönetimi platformu için harika bir çözüm sunmaktadır. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen bizimle buradan iletişim kurun.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni