Kapat

Kanal Entegrasyonu

Müşteri e-postalarını, çağrılarını, sohbetlerini, yorumlarını, tweet’lerini, hashtag’leri tek bir ekrandan yönetebiliyor musunuz? İlgili birimler, gerektiğinde, tüm müşteri iletişim kanallarına erişebiliyor mu? Müşterinizin tüm iletişim kanallarındaki iletişim geçmişini izleyebiliyor musunuz? Daha etkin bir müşteri hizmetleri için, şimdi tam da müşteri etkileşiminin bütünsel bir görünümünü elde etme ve kanal entegrasyonu ile müşteri memnuniyetini artırma zamanı. Günümüzde müşteri hizmetleri yönetimini geliştirmek için en önemli konu müşteri etkileşim kanallarının entegrasyonudur. En iyi müşteri deneyimi, sadece tüm kanalları entegre biçimde yöneterek sağlanır.

Kişiselleştirilmiş Müşteri Hizmetleri Sunun!

Müşteri hizmetleri kalitenizi artırmak, müşteri memnuniyetinde artışa neden olmaktadır. Müşteri temas noktaları arasında çağrı merkezi, web formları, e-posta, chat, sosyal medya kanalları vb. bulunur. Müşteriler, çevrimiçi web sitesi formlarını doldurarak, e-posta göndererek, çağrı merkezlerini arayarak, mobil uygulamaları veya alışveriş merkezlerindeki kioskları kullanarak, sosyal medya kanallarına yorum yaparak istek ve şikayetlerini proaktif olarak paylaşırlar. Müşterileriniz her yerdedir ve size heryerden ulaşabilirler. İşletmeler, tüm kanallarda daha akıllı, daha kişiselleştirilmiş, geçişken ve pürüzsüz müşteri hizmetleri sunarak, omnichannel müşteri deneyimi beklentilerini karşılayabilirler. Bu ancak gerçek omnichannel entegrasyonunu başarabilen, müşteri deneyimi yönetimi yazılımı Mi4biz ile mümkündür.

Mi4biz, bütünleşik bir marka deneyimi ve omnichannel müşteri memnuniyeti sağlamak için kanalları entegre yönetir. Şikayetler, istekler, öneriler, günlük sohbetler, e-postalar, servis, tweetler, destek talepleri, formlar, hepsi Mi4biz ile tek bir yerdedir. Çağrı merkezi temsilcisi veya müşteri hizmetleri temsilcisi, her kanaldaki tüm müşteri geçmişini otomatik olarak karşısında görür. Daha hızlı ve bütüncül hizmet, müşteri güvenini artırır. Hangi kanalı kullanırsa kullansın, iletişim geçmişini izleyebilen kurumlarla gönül rahatlığı ile iletişim kurabilir. Müşterileriniz zamanla çağrı merkezi yerine elektronik yolları özellikle self servisi tercih etmeye başlar.

Mi4biz’in Sağladığı Kanal Entegrasyonunun faydaları nelerdir?

Mi4biz, tüm kanallarda kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunmanıza yardımcı olur. Müşterilerle iletişimi etkin bir şekilde izleyip, yönetebilirsiniz.

Kullanımı kolay Mi4biz’in tüm iletişim kanalları entegre edilmiştir. Yazılım geliştiriciler için hazırladığımız web sitesini (developer.mi4biz.com) veya profesyonel hizmetlerimizi kullanarak, diğer sistemleri veya daha fazla iletişim kanalını Mi4biz’e entegre edebilirsiniz. Böylelikle çağrı merkezi temsilcileri telefonu açtığında, diğer tüm kanallardaki iletişimi ve müşterinin diğer sistemlerde saklanan bilgilerini karşısında görür.

Sistemlerde saklanan bilgiler

Açık Bildirimlerin Takibi

Müşteri ile herhangi bir kanalda bir etkileşim gerçekleştiğinde, müşteri temsilcileri müşterinin bildiriminin devam eden ve geçmiş kayıtlarını görüntüleyebilir. Sadece bildirim numarasını tıklayarak, bildirimi cevaplayıp bir sonraki adıma geçebilirler. Böylece müşteri temsilcileri müşterilerin beklentilerini en kısa yoldan çözümleyebilirler

Müşteri temsilcileri tüm müşteri etkileşimini uçtan uca izleyebilir

Müşteriler aradıklarında, tüm geçmiş etkileşimleri müşteri temsilcinizin parmak uçlarında:

  • Tüm kanallardaki müşterilerle geçmiş iletişim
    • Neler konuşuldu?
    • Ne zaman etkileşime girdik?
    • Hangi e-postalar gönderildi?
    • Müşteri yorumları, sosyal medyadaki tweetleri nelerdi?
    • Self servis müşteri arayüzü (yardım merkezi) aracılığıyla ilettiği bildirimler nelerdi?
  • Bildirimin son durumu nedir? (şikayet, istek, öneri vb.).

Müşterileriniz de tüm etkileşimi takip edebilsinler

Müşteriler, self servis web arayüzünden kurumunuzla iletişimlerini takip edebilirler. Müşterileriniz şikayetlerinin, isteklerinin vb. tüm bildirimlerinin en son statülerini tarihçesi ile birlikte görüntüleyebilirler. Böylece sorgularının durumunu görebilirler.

Diğer kanalları ve uygulamaları entegre edin

  • Müşterilerinizi daha kapsamlı dinlemek için daha fazla iletişim kanalı veya sosyal platform ekleyin.
  • Diğer kurumsal uygulamalarınızı entegre edin ve çalışanlarınızın daha iyi hizmet verebilmesi için gerekli tüm bilgileri tek bir arayüzde görmelerini sağlayın.
  • Mi4biz’in entegrasyon metodolojilerini inceleyin veya anahtar teslimi entegrasyon çözümlerimiz hakkında bilgi isteyin.

Tüm kanallardan müşteri tarihçesi

Tüm iletişim kanalları üzerinden bir müşteri etkileşiminin tam tarihçesine erişin.

Nasıl Bilgi Alırım?

Mi4biz ile müşteri hizmetlerinizde bir devrim başlatın! Kanal entegrasyon fırsatı ile olağanüstü bir müşteri deneyimi oluşturabilirsiniz. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni