Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Koçtaş müşteri memnuniyetini Mi4biz ile artırmayı hedefliyor

Koçtaş, müşteri memnuniyetini Mi4biz ile artırmayı hedefliyor.

Koçtaş, müşteri memnuniyetini Mi4biz ile artırmayı hedefliyor.

2011 Eylül ayında hayata geçirilen proje ile Koçtaş müşteri geri bildirimlerini bulut bilişim mimarisinde geliştirilmiş Mi4biz ile yönetmeye başladı. Bulut platformundaki uygulama, müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmek, talep, öneri ve bildirimlere en hızlı şekilde dönüş yapabilmek için tasarlandı ve Türkiye çapında tüm Koçtaş şubelerinde kolaylıkla yaygınlaştırıldı. Web servisleriyle sağlanan bütünleştirmeler sayesinde müşteri bildirimleri iç sistemler ile bütünleşik bir yapıda, tek merkezden çözüme kavuşturuluyor

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni