Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz, Çağrı Merkezi Sektörü ile Buluştu

09 – 10 Mayıs 2012 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Call Center Zirvesi, çağrı merkezi profesyonellerini bir araya getirdi.

call-center-zirvesi-1

 

09 – 10 Mayıs 2012 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Call Center Zirvesi, çağrı merkezi profesyonellerini bir araya getirdi.

Perakende, Kamu, Finans ve Sağlık gibi farklı sektörlerin çağrı merkezi deneyimlerinin paylaşıldığı oturumlarda sektör konusunda bilgi alışverişinde bulunuldu.

Müşteri istek ve şikayet yönetimi uygulaması Mi4biz, info lounge alanında yer alan standı ile zirve katılımcılarıyla buluştu. Şikayetlerin nasıl ve kimler tarafından çözümleneceğini önceden tasarlama imkanı sunan Mi4biz, çağrı merkezi ve kurumun diğer birimlerinin bütünleşik bir yapıda görev almasını sağlayarak iletişim ve takip kolaylığı sağlamaktadır. Çözüm süreçlerine çağrı merkezinin yanısıra diğer birimleri de dahil ederek, şikayetlerin bütünleşik bir yapıda uçtan uca yönetilmesini sağlamaktadır. Şikayet yönetim süreçlerinin detaylı biçimde analiz edilebileceği zengin dashboard ve rapor seçenekleri sunmaktadır.

call-center-zirvesi-2

Eskalasyon zinciri ve SLA sürelerinin tanımlanabildiği Mi4biz, çağrı merkezi ve diğer birimlerin şikayet yönetim performansını detaylı izleme olanağı sağlamaktadır.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >