Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz: CSE 2014 Etkinliğinde Gold Sponsor Olarak Yerimizi Aldık

NewYork’ta düzenlenen, sektörün en geniş katılımlı etkinliğinde, (CSE 2014 Customer Service Experience 2014) gold sponsor olarak yerimizi aldık.

NewYork’ta düzenlenen, sektörün en geniş katılımlı etkinliğinde, (CSE 2014 Customer Service Experience 2014) gold sponsor olarak yerimizi aldık. Geniş bir alanda, titizlikle tasarladığımız standımızla, dünya firmaları arasında Mi4biz’in adını gururla duyurduk.

Times Square’de bulunan New York Marriott Marquis otelinin 4 katına dağılmış olarak, 3 etkinlik bir aradaydı:

Ses teknolojileri (SpeechTek),

CRM (CRM Evolution) ve

CSE (Customer Service Experience).

Dünya müşteri servis yönetimini, artık CRM’in bir alt modülü olarak görmeyi bırakmış, bir iş süreç yönetimi olarak benimsemiş görünüyor. Bu nedenle, bizim de Gold Sponsor olarak yer aldığımız CSE (müşteri servis deneyimi) CRM den ayrı bir etkinlik olarak organize edilmişti.

Etkinlik süresince en sevindirici konu, Mi4biz’e olan ihtiyacın çok daha fazla somutlaştığını görmemiz oldu. Katılımcıların çoğu, müşteri servis yönetiminin bir süreç yönetimi olduğu konusunda bizimle hem fikirlerdi. Mi4biz benzeri müşteri deneyimini uçtan uca yöneten bir çözüme rastlamadıklarını, çok beğendiklerini ifade ettiler.

Hem standımız, hem sunumumuz ile ilgi çektik. Aynı anda 3-4 sunum gerçekleştirdiğimiz yoğun bir katılım gördük. Basın organları ile röportajlar gerekleştirdik (Bunlardan CrmXChange yayınlandı).

Mi4biz-booth418mi4biz-questions-dark

Standımızın panelinde, müşteri servis yönetiminin 9 temel sorusunu yönelttik:

  • Farklı kanallardan gelse de, müşterinizi tanıyor, sizinle olan geçmişini biliyor musunuz?
  • Bir istek veya şikayet ile ilgili, kim neler yaptı, kim neler yapacak, kim geciktirdi, ne kadar daha işi var takip edebiliyor musunuz?
  • İş süreçlerinizi, SLA ve eskalasyonlarınızı kendini tanımlayabiliyor musunuz?
  • Bildirim yönetiminiz diğer uygulamalar ile entegre olabiliyor mu?
  • Kullanıcılarınız için knowledge base, müşterileriniz için self servis uygulamanız var mı?
  • Müşterilerinizi, paydaşlarınızı istek ve şikayetleri ile ilgili, SMS veya e-posta ile sürekli bilgilendiriyor musunuz?
  • Müşterileriniz web sitenizden istek ve şikayetlerini takip edebiliyorlar mı?
  • ISO 10002 uyumlu şikayet yönetimi uyguluyor musunuz?
  • Servis yönetimi performansınızı ve KPI’lerinizi ölçebiliyor musunuz?

Katılımcılar, Mi4biz kullanan tüm müşterilerimizin tereddütsüz evet diyeceği soruları, notlarını alarak okuyorlar ve birbirlerine gösteriyorlardı.

Standımızın hemen önünde gerçekleşen kahve ve networking aralarında bizden bahsedildiğine, Mi4biz’in özelliklerini birbirlerine anlattıklarına defalarca tanık olduk. Katılımcı firmalar arasında, en iyi ve etkileyici ürünün Mi4biz olduğunu dile getirenler de oldu.

Etkinliğin ardından Palo Alto, Seattle, Jamaica ve tekrar New York’ta toplantılara katıldık. İlgi inanılmazdı, Mi4biz’in müşteri iletişim süreçlerini yönetmesi, uçtan uca bir çözüm olması ve tasarım esnekliği en ilgi çekici noktalardı.

 

 

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >