Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz “Customer Service Experience 2014” Konferansında Gold Sponsor

Mi4biz’in ünü ülkemizi aştı, bu ülkenin bir ürünü artık dünya pazarlarında.

Bu tutku bir plan dahilinde gerçeğe dönüşüyor. Palo Alto ofisi, Qatar QITCOM 2014 ve Contact Center and CRM Forum Milano etkinliklerinden sonra 18-20 Ağustos tarihlerinde Newyork Customer Experience 2014 konferansındayız. http://www.custservexperience.com/2014/

Konferans sırasında, standımızın tasarımı

Konferans sırasında, standımızın tasarımı

Müşteri adaylarımızla görüşmelerimizi sürdüreceğimiz standımız için mesajlarımızı şu ana başlıklarda topladık.

  1. Ticketing is not enough: Yani, bildirimi kayıt altına almak ve statüsünü takip etmek yeterli değildir. Uçtan uca, bütünleşik bildirim yönetimi, müşteri memnuniyeti için kaçınılmazdır.
  2. Design Your HelpDesk: Her bildirim türü diğerinden farklıdır. Farklı birimlerin, şubelerin kimi zaman tedarikçilerin katılımı ve belli bir sıra ile belli aksiyonları alabilmek ile çözülebilir. Mi4biz ile her tür şikayet için ayrı iş akışları ve ayrı arayüzler oluşturulabilmektedir.
  3. Integrated into Your Business: Mi4biz sadece sürelerinizle değil mevcut uygulamalarınızla entegre olabilmektedir. “complete” eksiksiz ve hızlı bildirim yönetimi için entegrasyon önemlidir.
  4. Son olarak, doğru bildirim yönetimi uygulanıp uygulanmadığının testi için bazı sorular sorduk.
  • Farklı kanallardan gelse de, müşterinizi tanıyor, sizinle olan geçmişini biliyor musunuz?
  • Bir istek veya şikayet ile ilgili, kim neler yaptı, kim neler yapacak, kim geciktirdi, ne kadar daha işi var takip edebiliyor musunuz?
  • İş süreçlerinizi, SLA ve eskalasyonlarınızı kendini tanımlayabiliyor musunuz?
  • Bildirim yönetiminiz diğer uygulamalar ile entegre olabiliyor mu?
  • Kullanıcılarınız için knowledge base, müşterileriniz için self servis uygulamanız var mı?
  • ISO 10002 uyumlu şikayet yönetimi uyguluyor musunuz?
  • Servis yönetimi performansınızı ve KPI’lerinizi ölçebiliyor musunuz?

Mi4biz müşterilerimiz bilirler, onların yanıtı EVET’tir.

Etkinlikte konferans salonlarının hemen karşısında 418 numaralı standtayız.

Customer Service Experience 2014

Customer Service Experience 2014

Etkinlik ile ilgili detayları Blog’umuzda paylaşmaya devam edeceğiz.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni