Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Gelişmeye Devam Ediyor: Versiyon 6.4.1 Yeni Özellikler

Mi4biz kullanarak müşteri hizmetlerinizi dilediğiniz gibi tasarlayıp, değiştirebiliyorsunuz.

Böylelikle yazılımınız hep güncel kalıyor. Üstelik Mi4biz hızla gelişiyor. 6.4.1 versiyonu ile müşteri yardım merkezi-self servis, bildirim numarası ile hızlı arama, raporlar ana sayfası, süreç ve performans analizi, işlem tarihi bazlı raporlama, memnuniyet anket grafikleri, müşteri yanıt e-postaları, mesaj şablonlarında iş kanalı bilgisi, mesaj şablonlarında fontları yönetin gibi birçok yenilik duyuruldu. Yeni özelliklerin en önemlilerini sizin için derledik.

Müşteri Yardım Merkezi – Self Servis

Eğer Yardım Merkezini web üzerinden müşterilerinize açtıysanız, dilerseniz müşterilerinizi Self Servis ile karşılayabilir, bildirim girişine self servis sonrası yönlendirebilirsiniz.

Bildirim Numarası ile Hızlı Arama

Anasayfada bildirim no ile arama yapabilirsiniz. Sağ üst bölümde arama kutusunu göreceksiniz.

Raporlar Ana Sayfası

Raporlar ana sayfası erişiminizi kolaylaştırmak için yenilendi. Bildirim Detay Raporlarına, Süreç ve Performans Analizi bölümünden erişim sağlayabilirsiniz.

Süreç ve Performans Analizi

Süreç ve Performans analiz raporlarına gün,ay,yıl bilgisini tarihlerden ayrı olarak ekledik. Böylelikle pivot/analiz raporlarınızı daha kolay hazırlayabilirsiniz.

İşlem Tarihi Bazlı Raporlama

Süreç ve Performans raporlarınızı bildirimin giriş tarihine göre filtreleyebildiğiniz gibi son işlem tarihine bağlı olarak da üretebilirsiniz.

Memnuniyet Anket Grafikleri

Anket sorularınız için oluşturduğunuz grafikleri iş kanalı bazlı olarak takip edebilirsiniz.

Müşteri Yanıt e-Postaları

Müşterilerden aldığınız e-postaların yanıtlanma durumunu, verdiğiniz yanıtları, kimin ve ne zaman yanıtlandığını takip edebilirsiniz.

Mesaj Şablonlarında İş Kanalı Bilgisi

E-posta ve SMS şablonlarınıza “İş Kanalı” bilgisini ekleyebilirsiniz. Gönderdiğiniz e-posta veya SMS içeriklerinde bildirimin ait olduğu iş kanalını görüntüleyebilirsiniz.

Mesaj Şablonlarında Fontları Yönetin

Mi4biz şablonlarındaki metin içeriklerinde, alt çizgi, yazı türü, yazı boyutu, yazı rengi ve arka plan rengini düzenleyebilirsiniz.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni