Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Gelişmeye Devam Ediyor: Versiyon 6.4 Yeni Özellikler

Mi4biz kullanarak müşteri hizmetlerinizi dilediğiniz gibi tasarlayıp, değiştirebiliyorsunuz.

Böylelikle yazılımınız hep güncel kalıyor. Üstelik Mi4biz hızla gelişiyor. 6.4 versiyonu ile müşteri cevapları, kurumsal müşteriler için kullanım, yetki ve profil yönetimi,müşteri yazışmalara raporu, müşteri bilgileri sekmesi, ara bilgilendirme mesajları, müşteri memnuniyet anketleri gibi birçok yenilik duyuruldu. Yeni özelliklerin en önemlilerini sizin için derledik.

Müşteri Cevapları

Müşterilerinizden mail, sms veya fax ile aldığınız tüm cevap mesajlarını bildirim içerisinden olduğu gibi artık toplu olarak da takip edebilirsiniz. Ön Bildirim Havuzu >> Cevap Mesajları sekmesinde tüm cevapları izleyebilirsiniz. Hangi bildirime karşılık cevap verildiğini görebilir, dilerseniz bildirimin detayına geçebilirsiniz.

Kurumsal Müşteriler için Kullanıcı, Yetki ve Profil Yönetimi

Mi4biz Help Center’da kurumsal müşterileriniz kendi bildirimlerini takip edebildiği gibi artık kişisel bilgilerini ve kullanıcılarını da yönetebilir, yetkilendirebilirler.

Müşteri Yazışmaları Raporu

Müşterilerinizin şikayet, talep veya önerileri ile ilgili tüm yazışmaları Müşteri Bilgilendirme sekmesinin yanısıra müşteri yazışmaları raporundan da takip edilebilirsiniz.

Müşteri Bilgileri Sekmesi

Müşterileriniz adına bildirim açarken müşteri bilgilerine anında ulaşabilir ve güncelleyebilirsiniz. Bildirim giriş formunda müşteri bilgileri artık ayrı bir sekmede gösteriliyor.

Ara Bilgilendirme Mesajları

Otomatik ara bilgilendirme mesajlarını da raporlardan takip edebilirsiniz. Müşterinize otomatik ara bilgilendirme mesajlarının ne zaman gönderildiğini diğer müşteri mesajlaşmaları ile birlikte raporlayabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Mi4biz üzerinden müşterilerinize göndermiş olduğunuz memnuniyet anketlerinizin okundu/okunması bilgisini anket raporlarında takip edebilirsiniz.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni