Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz ile Müşteri Bildirim Yönetiminizi Her Yönüyle Ölçün!

Mi4biz müşteri şikayet yönetimi süreçlerinizi analiz etmeniz için geniş dashboard ve rapor seçenekleri sunar, müşteri şikayetlerinin sebeplerini tespit eder, sistemi izler.

Mi4biz müşteri şikayet yönetimi süreçlerinizi analiz etmeniz için geniş dashboard ve rapor seçenekleri sunar, müşteri şikayetlerinin sebeplerini tespit eder, sistemi izler.

Mi4biz ile şikayetin alınmasından kapatılmasına kadar olan süreçteki müşteri servisinizi her yönüyle ölçümleyebilirsiniz. Müşteri memnuniyetinde ISO 10002’yi takip ediyorsanız, Mi4biz’in bu konuda bir çok firmaya yardımcı olduğunu görebilirsiniz.

Dashboard paneli, stratejik kararlarınızı destekler ve işinizin ne kadar sağlıklı yürütüldüğünü izler. Mi4biz, şikayet yönetimi analizi için KPI ölçümlerini net olarak gösterebilecek grafikler, çizelgeler, sayaçlar ve görsel daha bir çok göstergeler sunar. Örneğin, müşteri şikayetlerinin geçen ayki dağılımını, durumunu ve geliş kanalını analiz edebiliriz. Dashboard panelini belirli bir amacı hedefleyerek, müşteri memnuniyeti, hizmet derecesi, bildirimlerin durumu ve birimlerin performansı gibi çeşitli bileşenleri kullanarak kişiselleştirebilirsiniz.


Mi4biz Dashboard and Reports

Müşteri şikayet yönetimi çözümü Mi4biz, çeşitli operasyonel raporlar sunarak kurumunuzun günlük faaliyetlerini destekler. Her raporun üst bölümünde sorgu parametresi kurabileceğiniz bir alan, orta bölümde verilere ait grafik simgesi ve alt bölümde de sayısal linklerin bulunduğu bir tablo yer almaktadır. Mi4biz üzerindeki bu linklere tıklayarak en ince detaylara kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Müşteri şikayet yönetimi konusunda periyodik raporlar almak istiyorsanız, rapor tipini, frekansını ve formatını seçerek ihtiyaçlarınızı konfigürasyon menüsünden kolayca tanımlayabilirsiniz.

Performans takibi, daha önce hiç bir zaman müşterilerin mobil cihazlara bağının arttığı bu dönemdeki kadar önemli olmamıştı. Müşteri şikayet yönetimi performansını izlemenin yolu, Mi4biz’in performans kontrol panelini kullanmaktır. Şikayetlerin zamanında cevaplanma durumunu, her kategoriye ait müşteri memnuniyetini ve devam eden işleri kontrol edebilirsiniz. Dashboard sayfalarından iç organizasyonunuzu kontrol edebilir, aynı zamanda tedarikçilerinizin hizmet kalitesini de ölçümleyebilirsiniz.

Yüksek çağrı merkezi maliyetlerini de göz önünde bulundurursak, sürdürülebilir müşteri memnuniyetini yaratmak ve kaynakları en optimize şekile kullanmak önemlidir. Özellikle kriz dönemlerinde, müşteri deneyimi fark yaratabilir ve yarışı kazanmanızı sağlayabilir. Mi4biz müşterilerinizden gelen tüm geri bildirimleri takip eder ve yöneticilerinize detaylı raporlar sunar. Bu yolla, karar merciileriniz ellerindeki detaylı bilgiler ile alınacak aksiyonları rakamlarla destekleyebilirler.

Müşteri şikayet yönetiminde şeffaf olmanın, detaylı bilgilere sahip olmanın anlamı, aynı zamanda ürün ve hizmetlerinizin maliyet ve kar analizini yapabilmektir. Mi4biz ile kısa süre içerisinde şikayet sebeplerinin neler olduğundan, hangi ürün üzerinde müşterinin ne gibi beklentilerinin olduğundan haberdar olabilirsiniz. Bildirim tiplerini, kategorilerini ve ilgili müşteri memnuniyetini kontrol edebilirsiniz. Tüm birimlerin şikayet yönetimine katılmasının önemi sadece iş birliği ortamı kurmak değil, aynı zamanda maliyet kısıntısı ve verimlilik sağlamaktır.

Mi4biz’in yürüttüğü felsefeden daha önce bahsetmiştik: Bir bulut bilişim uygulaması olarak, müşterilerimizin çalışma ortamlarını rahatça kişiselleştirebilme konusunda özgür olmalarını istiyoruz. Bu yaklaşım dashboard ve raporlar için de geçerli, yeni filtreler yaratmak için imkanına sahipsiniz, müşteri şikayet yönetimine eklediğiniz özel alanların her birini raporlayabilirsiniz.

Mi4biz ile müşteri şikayet yönetim süreçlerini, ISO 10002 yöntem ve kalite standartlarıyla tam uyumlu yönetmenizi sağlar. Şikayet yönetim prosedürlerini Mi4biz ile planlamak oldukça kolaydır. Mi4biz iş akışlarını adım adım ve hedef süreler vererek tanımlayabilirsiniz. Şikayet yönetim süreçlerinin yürütülmesi tutarlıdır, çünkü her şikayet türünün kendi prosedürü ve hedef tamamlanma süresi vardır. Mi4biz ile şikayet yönetim süreçlerini her an ispat edebilirsiniz. Dashboard paneli ve raporlar müşteri iletişiminin her aşamasını izleyebilmeniz için her an hazırdır.

Müşteri iletişimini ve şikayet yönetimini verimli bir şekilde yürütmek için yönetiminizi destekleyici iş zekası araçları sunar, maliyetlerinizi izler ve müşteri memnuniyetini arttırır.

Diğer bir deyişle, Mi4biz’i eski bir yönetim kuralını akıllarımızda tutarak tasarladık: “Ölçemediğiniz işi, yönetemezsiniz!”

Müşteri Deneyim Yönetimi I – Bildirim Dağılım Raporları bloğumuz için tıklayınız

Müşteri Deneyim Yönetimi II – Performans Analizi bloğumuz için tıklayınız

Müşteri Deneyim Yönetimi III – Bir Şikayetin Seyir Defteri için tıklayınız

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni