Kapat

Mi4biz ile Uçtan Uca Müşteri Hizmetleri Sunumu

Müşteri şikayet yönetiminde ihtiyaç duyduğunuz özellikler ve detaylar Mi4biz’de mevcuttur. Farklı kanallardan gelen müşteri şikayetlerini tek merkezden uçtan uca yönetebilir, şikayet yönetim prosedürlerinizi önceden tasarlayabilirsiniz.

Mi4biz ile şikayet türlerine göre; hangi işlerin, hangi sırada ve ne kadar sürede yapılacağını planlayabilirsiniz. Şikayetin konusuna göre belirlenmiş görevlerin, sırası ile ilgili birim ve kişilere, atanmasını sağlayabilirsiniz. Gecikmeleri takip edebilir ve süreç performansını ölçebilirsiniz. Şikayetin ana nedenini bularak kök neden analizi yapabilirsiniz.

< BİR ÖNCEKİ BİR SONRAKİ >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni