Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Kamu Çağrı Merkezleri İle Buluştu

18 Ekim’de Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen KAMU CALL CENTER ZİRVESİ’nde farklı alanlarda hizmet veren kamu kurumları ilk kez çağrı merkezi odağında bir araya geldi. Formalis Bilgi Teknolojileri, müşteri istek ve şikayet yönetimi uygulaması Mi4biz standı ile Kamu Çağrı Merkezi yöneticileri ile buluştu.

mi4biz-kamu-cagri-merkezleri-ile-bulustu-1

mi4biz-kamu-cagri-merkezleri-ile-bulustu-2

 

ARGE çalışmaları sonucu geliştirilen, eposta ile gelen bildirimlerin doğru çözüm süreçlerine otomatik yönlendirilmesini sağlayan Issue Intelligence özelliği kamu çağrı merkezleri ile paylaşıldı. Önceden tasarlanabilen iş akışları, kategorizasyon, rol bazlı yetkilendirme, mobil erişim, online mesajlaşma, selfdesk knowledgebase, müşteri arayüzü gibi zengin özelliklere sahip Mi4biz, şikayet yönetimine özel tasarlanmış dashboard paneli, raporları ve ISO 10002 desteği ile kamu kurumlarının ilgisini çekti.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >