Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Müşteri Şikayet Yönetiminde En Esnek Uygulamayı Sunuyor

Müşteri şikayet yönetimi yazılımı Mi4biz müşterileri “uçtan uça şikayet yönetimi” yaklaşımımızı beğeniyorlar, çünkü Mi4biz bulut teknolojisi ile müşteri şikayet yönetiminde en esnek uygulamayı sunuyor.

Müşteri şikayet yönetimi yazılımı Mi4biz müşterileri “uçtan uça şikayet yönetimi” yaklaşımımızı beğeniyorlar, çünkü Mi4biz bulut teknolojisi ile müşteri şikayet yönetiminde en esnek uygulamayı sunuyor.

Bir an için şirketinizin yeni bir ürün çıkarttığınızı düşünün. Elbette müşteri hizmetlerinin desteği ve yeni ürünlerle ilgili müşterilerden gelebilecek şikayet konularının sınıflandırılması gerekecektir . Mi4biz ile yapmanız gereken sadece kontrol panelinden yeni şikayet kategoriler oluşturmak, öncelikleri belirlemek, görev atamak ve şikayetlerin gecikmesi durumunda yönlendirilecek kişileri tanımlamaktır. Birkaç dakika sonra kullanıma hazır olacaktır.

Mi4biz Flexibility

Mi4biz, müşteri deneyimi stratejisi kapsamında yeni trendlere uyum sağlamanızı destekler. Şirketlere gelen şikayetlerin müşteri memnuniyetine dönüşmesine yardımcı olur ve müşteri hizmetleri işlemlerinin gelişimini sağlar. Müşteri şikayetlerinin çözümünde, kendi iş akışlarınızı tasarlama özelliğini sunar. Her bir şikayet kategorisi için birkaç adımdan oluşan ve zaman sınırlaması olan farklı birer iş akışı tasarlayabilirsiniz.

Yeni ürünler veya hizmetler kuruluşunuza devamlı bir değişiklik getirir. Mi4biz de şikayet çözüm süreçlerinde istediğiniz zaman değişiklik yapabileceğiniz kadar esnektir. Az önceki örnek ile devam edecek olursak; yeni bir ürün tanıttıktan sonra bir çözüm süreci tanımlamak ya da var olanı değiştirmek isteyebilirsiniz. Birkaç adım ile çalışanlarınızın takip edeceği, herhangi bir kategori için birden fazla iş akışı tanımlayabilirsiniz. Bir iş akışı tanımlamak için veya var olanı değiştirmek için herhangi bir teknik yardıma ihtiyacınız olmayacaktır. Mi4biz teknik bağımlılıklarınızı yok etmeyi hedefler, böylece tek yapmanız gereken işinize odaklanmaktır.

Müşteri şikayet yönetimi uygulaması Mi4biz, her olay hakkında ayrıntılı bilgi ve her şikayet üzerinde anlık takip imkanı sunar. Müşteri şikayet yönetimi verilerini doğru analiz etmenizi, işinize her yönüyle tamamen hakim olmanızı sağlar.

Mi4biz üzerinde bir şikayet kaydının yaşam döngüsü ele alınırsa, açıkça görülüyor ki şikayetin tarihçesi kolayca takip edilebilir, kimin hangi şikayet üzerinde ne kadar süre çalıştığı izlenebilir. Müşteri şikayet yönetim süreçlerinde elde edilen bilgilerin kayıt altına alınması, devamlı müşterilerin takibi, ürünler ve süreçler hakkında bilgi sahibi olmak açısından önemlidir.

Mi4biz’de formlara yeni alanlar ekleyebilirsiniz. Yeni alan ekleme özelliğini yetkiler ile kontrol edebilirsiniz. Farklı şikayet kategorisi formları için, sadece yetki verdiğiniz kullanıcılar tarafından görüntülenebilen, farklı özel alanlar oluşturabilirsiniz. Sektörel rekabeti ortadan kaldırmak istiyorsanız, her geçen gün büyüyen verileri depolamaktan ve analiz etmekten kaçmamalısınız.

Mi4biz, diğer sistemler ile entegrasyonun, takım çalışması ve iş birliğinin birer başarı faktörü olduğunu düşünerek, farklı entegrasyon seviyeleri sunar.

Veriler xml formatında diğer uygulamalara transfer edilebilir, aynı zamanda web servisleri ve eventleri herhangi bir süreci tetikleyebilir. Mi4biz’in en çok tercih edilen özelliği iframe entegrasyonu ile herhangi bir web sayfası ile entegrasyon sağlanabilir. Mi4biz bileşenlerini kullanarak Facebook veya Twitter sayfalarınızı entegre edebilir, müşteri şikayetlerini sosyal medyada da takip edebilirsiniz. Bütçe endişesi olmadan müşteri şikayet yönetimi çözümünde ihtiyaç duyulan değişiklikleri gerçekleştirme imkanı verir. Mi4biz sürdürülebilir bir müşteri memnuniyeti sağlayan, yeni nesil müşteri şikayet yönetimi aracıdır.

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >