Kapat

Mi4biz Self Desk ve Knowledge Base

Mi4biz sağladığı Knowledge Base ve Self Desk yardımı ile bilgilerinizi toplayıp saklamanıza ve verdiğiniz hizmeti daha verimli hale getirmenize yardımcı olur. Müşterileriniz Sıkça Sorulan Sorular bölümü ile mevcut sorunlarına hızlıca çözüm bulabilir. Bu sayede müşteri memnuniyetiniz artarken, müşteri hizmetlerine harcadığınız maliyet de düşer.

Mi4biz’in Knowledge Base sayfasından kategori ağacınızı görüp bu alan üzerinde ekleme/güncelleme yapıp açıklama yazabilir, hangi alanların müşteri tarafından, hangi alanların personel tarafından görülüp görülmeyeceğini de kontrol edebilirsiniz.

< BİR ÖNCEKİ BİR SONRAKİ >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni