Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Sosyal Medya Müşteri İlişkileri Yönetimine Ne Katar?

Her kanalda müşteri iletişim yönetimi için Mi4biz

Kartpostalların ve mektupların artık tercih edilmediği günümüzde, herkes düşünce ve deneyimlerini online olarak paylaşmakta. Geçmiş yıllardaki yapılan anketlere göre, sosyal medyanın popüler olmadığı yıllarda müşteriler bir ürün üzerindeki memnuniyetlerini üç kişi ile, memnuniyetsizliklerini ise on kişi ile paylaşırdı. Günümüzde ise bir müşterinizin sosyal medyada ürününüz ile ilgili yapacağı bir yorum anında milyonlarca kişiye ulaşabilir.

Sosyal medya artık müşterilerin kurumlar, ürünler ve hizmetler hakkındaki görüşlerini ifade edebilecekleri bir kanal haline gelmiştir.

Help desk on social media

Mi4biz milyonlarca müşterinize ulaşmanıza yardımcı olarak İnternet itibarınızı korumanızı sağlar.

Sosyal medya üzerinden iletişim, hızlı bir müşteri hizmeti sunmanız için gereken önemli yollar arasındadır. Müşterilerinizin deneyim ve düşüncelerini öğrenmek, sadık müşteriler kazanmanız için iyi bir fırsat olacaktır.

Mi4biz Sosyal Medya Yönetimi size birçok konuda yardım eder; profilinizi, sizin için önemli anahtar kelimeleri (hashtags) takip etmenizi sağlar; müşteri ilişkilerinizi geliştirerek, bilinirliğinizi ve popülaritenizi arttırmanıza yardımcı olur.

Müşterilerinizin ihtiyaç ve endişelerini önemsemeniz ve sorunları olduğunda sorumluk üstlenmeniz, harika bir müşteri hizmeti sunmanızı sağlayacaktır!

Mi4biz’in Sosyal Medya müşteri ilişki yönetimi için sağladıkları:

  • Facebook, Twitter, Instagram, Ekşi Sözlük, Şikayet Var, Google Play ve App Store hesaplarını takip edebilme imkanı
  • Yorum ve tweet’leri yeni bildirimlere çevirme imkanı
  • Sosyal medyadan gelen bildirimleri uygun iş akışları ile çözebilme
  • Cevaplama ve yorumlama ya da özel mesaj atabilme imkanı
  • Müşterileriniz sosyal medya profillerini keşfedebilme imkanı
  • Sosyal medya ilişki yönetimi analizi

Sosyal medyadaki bir etkileşimin maliyeti 1$’dan azdır. Bu ücret yurt içi konuşmalardan bile daha ucuzdur (6-8$). Sosyal medyada yöneteceğiniz basit sorunlar hem daha az maliyetli olur hem de kısa sürede müşterilerinizin ihtiyaçlarını kolayca karşılamanızı sağlar.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >