Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz Gelişmeye Devam Ediyor: Versiyon 5.9.1 Yeni Özellikler

Mi4biz kullanarak müşteri hizmetlerinizi dilediğiniz gibi tasarlayıp, değiştirebiliyorsunuz.

Help Desk integration components

Mi4biz, gelişmesini aralıksız sürdürüyor. Deneyimler, yeni özelliklere dönüşüyor. 5.9.1 yayınlandı. Her yıl en az 4 yeni versiyon yayınlamayı sürdürüyoruz. İşte 5.9.1 versiyonundaki bazı yepyeni özellikler:
  • Müşteri bilgi ve segmentasyonuna göre farklı iş akışları,
  • SMS ve e-posta ile memnuniyet düzeyi ölçümü,
  • Ürün ve hizmet katalogları ile sipariş ve talep toplama,
  • Envanter
…ve daha sayamadığımız bir çok yeni özellik.
Mi4biz hızla gelişiyor, hem Türkiye’de hem dünyada.

Müşterilerinizin Memnuniyet Düzeyini Ölçün

Müşteri Memnuniyet Anketi ile müşterilerinize hazırlamış olduğunuz anketleri e-posta veya SMS ile uygulayabilirsiniz. Web sitenizden yayınlayabilirsiniz. Seçtiğiniz müşteri gruplarına, belirlemiş olduğunuz zaman aralıklarında anketlerin otomatik olarak gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Müşterilerden almış olduğunuz yanıtları raporlayabilir, sürdürülebilir müşteri memnuniyeti için hizmet kalitenizi ölçebilirsiniz.

Veri Alanlarınızı Özelleştirin

Bildirim formlarında kullanılan alanların hangi kullanıcılar tarafından görüntülenebileceğini ve güncellenebileceğini ayrı ayrı düzenleyebilirsiniz. Her bir kullanıcı sadece ilgili olduğu bilgileri görebilir ve güncelleyebilir. Şube, bayi veya distribütörleriniz sadece görmesi ve güncellemesi gereken veriler üzerinde işlem yaparlar.

Müşterinize Özel Çözüm Akışları Tanımlayın

Müşterilerinizden aldığınız bildirim konuları için farklı akışlar kullanabilir hatta bunları belirlediğiniz kurallara bağlayarak otomatik başlatabilirsiniz. Böylece farklı müşteri segmenti, lokasyonu, öncelik veya tiplerde gelen bildirimleriniz için farklı iş akışlarını otomatik olarak başlatıp bildirimlerinizi, tanımadığınız hedef sürelerde ve ilgili iş uzmanları ile sonuçlandırabilirsiniz.

Customer Service ComponentsMi4biz Mobil’i Daha Etkin Kullanın

Mi4biz 5.9.1 versiyonu ile Mi4biz Mobil artık daha kullanışlı. Cep telefonu veya tabletinizden dosyalarınızı yükleyebilir, özel veri alanlarındaki kontrollerinizi yapabilirsiniz.

Verinizi Yükleyin, Müşterilerinizle İlişkilendirin

Müşterilerinize sunduğunuz hizmet/ürünlerinizi Mi4biz’e yükleyebilir, müşterilerinizi ve bildirimlerinizi ürün ve hizmet bilgileriniz ile ilişkilendirebilir, hangi ürün/hizmet ile ilgili kaç adet bildirim aldığınızı ve bu bildirimlerden kaçının çözümlendiğini raporlayabilirsiniz.

Müşteri Talep ve Siparişlerini Toplayın

Ürün talep ve siparişlerinizi de artık Mi4biz’de yönetebilirsiniz. Envanter tipinden veri alanları ile müşterilerinizden sipariş için gerekli bilgileri alabilir, ilgili iş birimlerine otomatik olarak iletebilir, raporlayabilirsiniz.

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >