Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz’i Tercih Eden Allianz En Beğenilen Sigorta Çağrı Merkezi Seçildi

Mi4biz ile çalışan markalar ödüle doymuyor! Mi4biz’li Allianz Sigorta, “En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinde “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Sigorta Çağrı Merkezi” seçildi.

Mi4biz’i Tercih Eden Allianz En Beğenilen Sigorta Çağrı Merkezi Seçildi

Müşterinin aldığı hizmet sonucu markaya güven duyması müşteri ve firma arasında uzun yıllar sürecek olan sağlam bir bağ oluşmasını sağlıyor. Sigorta sektöründe de müşteri memnuniyeti olmazsa olmazlar arasında. Bu nedenle sigorta firmaları müşteri deneyimlerini geliştirmek için sürekli çalışıyor. Böyle bir sektörde ve müşteri memnuniyetinin en hassas olduğu çağrı merkezlerinde başarılı olmak, birbiri ile bağlantılı pek çok unsurdan geçiyor. Hizmet kalitesi, kalite standartları, iyi bir müşteri deneyimi ve müşteri memnuniyeti gibi pek çok unsur birbiri ile bağlantılı olarak çalışıyor ve tüm bu unsurların merkezinde de güven oluşturmak yatıyor. Sigorta sektöründe çağrı merkezleri de bu hedef doğrultusunda çalışarak müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutup fark yaratmaya çalışıyor.

En iyi müşteri deneyimi için Allianz Sigorta ile Mi4biz iş birliği!

Müşterilerin çoğu, güvende hissetme ihtiyaçları nedeniyle sigorta şirketlerinden hizmet alıyor, müşteri güvenini sağlamak da iyi bir sigorta hizmeti sunmaktan geçiyor. Çağrı merkezini aradıklarında ilgili sorunun anında çözülmesi, müşteri memnuniyetini ve markaya olan güveni de beraberinde getiriyor. Türkiye’nin en önde gelen sigorta şirketlerinden Allianz Sigorta da müşteri merkezli hizmet uygulamaları ile bu güveni sağlamak ve nihayetinde maksimum müşteri memnuniyeti için hizmet sunuyor. Sağlık, seyahat, trafik, iş yeri, konut, dask sigortaları ve kasko gibi pek çok konuda destek veren marka; müşterilerine daha iyi bir deneyim sunmak, sürdürülebilir bir başarı grafiği oluşturmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteri hizmetleri yönetiminde Mi4biz’i kullanıyor.

Allianz Sigorta, müşteri bildirimleri yönetiminden şikayet yönetimine ve performans raporlarına, omni-channel müşteri iletişim yönetiminden sosyal medya kanallarında müşterilerin nabzını tutmaya ve canlı desteğe kadar pek çok konuda Mi4biz ile birlikte çalışıyor. Müşteri şikayetlerini her kanaldan dinleyebiliyor, çözüm için daha önce neler yapıldığını gösteriyor ve tıkanmış olan noktaların belirlenmesine destek oluyor. Müşterilerin bağlı oldukları acenteden taleplerine kadar marka geçmişi ile ilgili tüm bilgilerine eş zamanlı olarak erişim sağlanıyor. Bunun yanında entegre çözüm olarak kullanılabilen Mi4biz esnekliğinden her zaman yararlanılabiliyor. Allianz Sigorta, bu iş birliği doğrultusunda etkili müşteri hizmetleri yazılımı desteği ile müşterilerine mükemmel hizmet vererek başarılarına yenilerini eklemeye de devam ediyor.

Call Center Life Dergisi’nin sektör yöneticileri, çalışanlar ve müşteriler ile gerçekleştirilen anketler sonucunda 2018’de düzenlediği “En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinde Mi4biz ile çalışan markaların ödüle lâyık görülmesi, bize de yaptığımız işte müşteri memnuniyetinin ne kadar özel bir yerde durduğunu anlatıyor. İyi bir müşteri deneyimi yönetimi için Mi4biz’i tercih eden Allianz Sigorta, “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen Sigorta Çağrı Merkezi” seçilerek başarılarına bir yenisini daha ekliyor. Mi4biz ailesi olarak Allianz Sigorta ile başarıya giden yolda birlikte çalışmaktan gurur duyuyor, tüm çalışanlarını başarılarından dolayı ayrıca kutluyoruz.

Müşteri odaklı bir çağrı merkezi için teknik altyapı oldukça önemli. “Güven” kavramını teknik olarak bizimle birlikte inşa etmeye devam eden Allianz Sigorta daha pek çok başarıya imza atmak için kaliteli hizmetler vermeye devam ediyor; sağladığı müşteri servisi ve başarılı çalışma anlayışı ile müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutuyor.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni