Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mi4biz’li sahibinden.com’a “En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi” Ödülü!

“En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinde Mi4biz kullanan sahibinden.com, “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi” seçildi.

En İyi Müşteri Memnuniyeti: Mi4biz Kullanan Sahibinden.com

Çağrı merkezinde verimliliği artırmanın yolları neler? Başarılı bir çağrı merkezi hizmeti nasıl verilir? Çağrı merkezi başarı kriterleri neler? En iyi çağrı merkezi hangisi? Tüm bu soruların cevapları, pek çok unsuru bir arada bulunduruyor ve aslında hepsi tek bir yanıtta birleşiyor! Güncel gelişmelere her an uyum sağlayan üstün bir teknolojik altyapıya sahip olmak, müşteri memnuniyetini de beraberinde getiriyor.

Şirketlerin varlıklarını sürdürebilmeleri, rekabet edebilmeleri ve başarılı olmaları müşteri memnuniyetine bağlı. Dijital olarak işleyen çağımızda müşterinin gerçekten ne istediğini bilmek, buna göre ihtiyaçlarını ve ihtiyaçlarının da ötesini karşılamak, iyi bir çağrı merkezi ekibine sahip olmak, etkin çağrı merkezi yönetimi, müşteri ve çalışan memnuniyeti gibi pek çok unsur, doğru ve etkili teknolojik donanım sayesinde gerçekleşiyor.

En İyi Müşteri Memnuniyeti: Mi4biz ile sahibinden.com

Her gün milyonlarca kullanıcının uğradığı online alışveriş platformu sahibinden.com, günümüzün teknolojik olarak donanımlı müşterilerini memnun etmek için müşteri hizmetleri yönetiminde Mi4biz’i kullanıyor. Omnichannel müşteri iletişim yönetimi ile birlikte sosyal medyayı dinlemek, müşteri bildirimlerini yönetmek ve çok daha fazlası için Mi4biz ile çalışırken, müşterileri karşılama ve müşteri kimliği doğrulama süreçlerini de i-Veriflex çözümümüz ile yönetiyor. Bununla birlikte etkili müşteri hizmetleri yazılımı desteği ile başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Call Center Life Dergisi’nin 2018’de ilk kez gerçekleştirdiği “En Beğenilen Çağrı Merkezleri” ödüllerinde “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi” seçilerek başka bir başarıya daha imza atıyor.

Türkiye’nin en önemli e-ticaret web siteleri arasında yer alan sahibinden.com, sosyal medyayı Mi4biz ile sürekli dinliyor; buradan aldığı bildirimleri anında iç süreçlerine dahil ederek değerlendiriyor. Bu da markanın beklentilerin ötesine geçmesini sağlıyor. Dijital çağın müşterilerini memnun etmenin oldukça zorlu olduğu sosyal dünyada Mi4biz ile müşterilerinin nabzını tutuyor, tüketici algısını öğrenerek en doğru hizmeti vermek için her saniye durmadan çalışıyor. Böyle bir ortamda müşterilerinin beklentilerini sürekli karşılaması sayesinde “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi” olması da kaçınılmaz oluyor.

Müşteriler, nasıl sosyal medyayı takip ediyorsa sahibinden.com da müşterilerini Benjamin Button gibi hücreleri giderek yenilenen ve uçtan uca bildirim yönetimi sağlayan Mi4biz ile takip ediyor. Sektör yöneticileri, çalışanlar ve müşteriler ile gerçekleştirilen anketler sonucunda “Müşteri Memnuniyeti Açısından En Beğenilen E-Ticaret Çağrı Merkezi” ödülünü alması da müşteri hizmetinin ve takibinin nasıl başarılı olabildiğini kanıtlıyor. Mi4biz ailesi olarak sahibinden.com’u ve tüm çalışanlarını başarılarından dolayı kutluyor, nice başarılara imza atmalarını temenni ediyoruz.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni