Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Kullanıcılar Mobilleşiyor, Şikayetler de Mobilleşiyor...

Mobilitenin, milyonlarca cep telefonu ve onlara ait binlerce uygulama ile hayatımızın bir parçası haline geldiği görülüyor.

Mobilitenin, milyonlarca cep telefonu ve onlara ait binlerce uygulama ile hayatımızın bir parçası haline geldiği görülüyor. Gelir akışındaki yenilikler, marka sadakati, verimlilik maliyetinin azaltılması tüm kurumların yapı taşlarındandır, önemi göz ardı edilemez. Günümüzde şirketlerin başarılı olması için mobil çözüm uygulamaları olmalıdır. Çünkü kullanıcıların her geçen gün mobilleşmeye olan eğilimleri artıyor.

Mi4biz Mobility

Kullanıcılar mobil uygulamalarda eğer hizmet kesintisi, hata mesajı veya düşük performans ile karşılaşırlar ise hoşgörüsüz olabiliyorlar. Bu acil ihtiyaçların karşılanması için yeni teknolojik çözümler ve iş modelleri aşağıda belirtilmiştir.

Hangi metodlar işi başarıya götürür? Hangi yöntemler büyümeye ve başarılı olmaya yardımcı olur? Yönetim sürecinin asıl hedefi karmaşıklığı minimize ederken mobilleşmeyi maksimize etmektir.

Kullanıma hazır olan mobil uygulamalar

Yeni nesil servis sağlayıcılardaki platformlarda, uygulamaların kullanılabilmesi için basit bir kaç yapılandırma gereklidir. Günümüzde özel sektörde adaptasyon süreci çok hızlı bir şekilde gerçekleşiyor. Dakikalar içerisinde sistemin yapılandırma ayarları tamamlanıp, kullanıma sunulabilir. Sahip olduğu bulut teknolojili yapısıyla Mi4biz çok az bir efor ile kısa sürede kullanıcının kendi iş akışı tasarımını oluşturmasına, entegre etmesine yardımcı olur ve kullanıma sunar.

Tekrar kullanılabilen yeterlilik merkezi ve altyapıları

Mobil projenin oluşum süreci ve bütçesi makul olmalıdır. Günlerce, hatta aylarca sürmemesi gerektiği gibi binlerce dolara da mal olmamalıdır. İç kaynaklar, planlama aşamasında dikkate alınmalıdır. Ortaya çıkabilecek problemlere ve risklere karşı önceden belirlenmiş çözüm önerileri ve stratejilere sahip olunmalıdır. Problem ortaya çıktığı anda daha önceden belirlenmiş çözümlerin devreye girmesi ve problemi çözmesi beklenmektedir. Ayrıca bu sürecin maliyetinin uygun, entegrasyonunun da kolay olması gerekir. Mi4biz en çok kullanılan iletişim kanalları ve uygulamaları ile kurduğu bağlantı sayesinde eski verilerin kaydedilmesini de sağlar. 

Esneklik ve vizyon

Mobil hizmet kullanıcıları, bu teknolojinin hızlı gelişimini fark edip, büyük yatırımlar yapmamalıdırlar. Her işin belli başlı temel ihtiyaçları ve süreci vardır ancak gelecek planlamasını yapmak mümkün değildir. Bu sebeple, değişikliklerin kolayca yönetilebildiği ve entegre edilebildiği esnek bir servis sağlayıcıya sahip olunmalıdır. Bu anlamda yeni yapılan sözleşmelerde bu tip durumlar dikkate alınmalıdır. Esneklik açısından sözleşmeler hazırlanırken kullanım başına ödeme, yeniliklere adaptasyon, yönetim değişiklikleri ve maliyetleri gibi konular dikkate alınmalıdır.

Mi4biz kullanıcılarına eposta ile iletişim haricinde Facebook, Twitter gibi en popüler sosyal medya araçları ile de erişim imkanı sağlıyor. Ayrıca 7 gün 24 saat aktif olan bu sistem kullanıcılarının tanınma potansiyelini de artırıyor. Mi4biz, kullanıcısı olan şirketlere verimliliğin artması, sürecin hızlanması, gelişmiş müşteri hizmetleri ve kullanıcıların şirkete olan bağlılıklarının artması gibi garantiler veriyor. Sistem, mobilite özelliği ile servis süreçlerini basitleştirmeyi, sürecin başarı ile sonuçlandırılmasını, memnun edici teknik desteği, akla yatkın kararlar ile hareket etmeyi ve daha fazla müşteriye hizmet verebilmeyi amaçlamaktadır.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >