Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Mükemmelliği Arayış Sempozyumu’ndaydık

İzmir Kalder Stand

05-06 Haziran 2013 tarihlerinde İzmir Swiss Otel’de düzenlenen ‘Mükemmelliği Arayış’ temalı Kalite Sempozyumu’nda, müşteri memnuniyeti konusunda yenilikçi çözümler sunan Mi4biz, önde gelen firmaların kalite uzmanlarıyla bir araya geldi.

Bu yıl on dördüncüsü düzenlenen sempozyumda, geleceğin yaşam alanları, geleceğin kamu hizmetleri, geleceğin sektörleri, geleceğin iletişim dili gibi konular tartışıldı. Uçtan uca şikayet yönetimi aracı Mi4biz’in ISO 10002 müşteri memnuniyeti kalite standardı desteği kalite uzmanları ile paylaşıldı.

Şikayet yönetiminde müşteri memnuniyeti Kalite Standardı ISO 10002 ile tam uyumlu olarak tasarlanan Mi4biz, kolaylıkla belgeye hak kazanmayı sağlamanın yanında kullanıcılarına belgenin sürekliliğini koruma imkanı da sunuyor.

ISO 10002 kalite standardı temel olarak 3 noktayı vurguluyor.

  • Ne yapacağını planla
  • Planladığın gibi uygula
  • Her an ispat etmeye hazır ol

Mi4biz ile her bildirim konusu için kurumsal olarak ne yapacağınızı önceden planlayabilirsiniz. Herhangi bir kanaldan şikayet geldiğinde önceden tasarladığınız süreç otomatik olarak çalışmaya başlar. Otomatik yönlendirmelerle ilgili kişilere görevler atanır. Süreç içerisindeki otomatik bilgilendirmeler sayesinde hem müşteriler, hem çalışanlar , hem de yöneticiler bildirim hakkında bilgilendirirler. adım adım şikayeti takip edebilirsiniz.

Zengin rapor ve dashboard seçenekleriyle ISO 10002 uyumlu çıktılar elde edebilirsiniz. En çok hangi konuda şikayet gelidği, zamanında cevaplanma durumu, çözüm süresi, memnuniyet oranı ve daha birçok ölçümleme yapılabilir.

ISO 10002 kalite standardı ile ilgili gelişmeleri yakından takip etmektedir. Gelişmeler takip edilerek, yenilikler ve değişiklikler yeni versiyonlarda kullanıcılara sunulmaktadır. Müşteri memnuniyetini kalite standartları çerçevesinde ele alınması ve çözümlenmesi için gerekli tüm özellikleri sunar.

Mi4biz

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni