Kapat

Müşterilerin Mi4biz Hakkındaki Görüşleri ve Mi4biz Müşteri Referansları ve Mi4biz Müşteri Başarı Öyküleri

Müşteri Görüşleri

Bildirimlerimizi Mi4biz sistemine taşıyarak manuel yapıyı bıraktık ve en büyük katkıyı bu aşamada kat ettik. Takip eden süreçte programın verimli kullanım alanlarını iş süreçlerimize taşıyarak bildirim çözüm süremizde hız kazandık.

Nihayet Uslu Nihayet Uslu Müşteri Deneyimi Yöneticisi

Mi4biz’den sonra sektörde de bir ilke imza atarak çağrı merkezimizin adını “çözüm merkezi” olarak değiştirdik. “Tek ekran” sistemine geçerek talepleri doğru toplamaya ve müşterilerimize daha hızlı dönüş yapabilmeye başladık. Değiştirmek istediğimiz kısımları IT’den yardım almadan kendi kendimize ekleyebiliyoruz. Tüm entegrasyonlar hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleşiyor.

İlker Mermertaş İlker Mermertaş Operasyon Direktörü

Mi4biz’le tüm iletişim kanallarını entegre şekilde yönetebiliyoruz. Hata takipleri yaparak şikayetlerin ilgili birimlerce hızlıca çözülmesini sağlıyoruz. Farklı kanallardan gelen bildirimleri, kategori seçimi yapıldığı anda ilgili departmanlara gönderiyoruz ve gerekli aksiyonları en hızlı şekilde alabiliyoruz. Proaktif davranmak ve sorunlar büyümeden önce müdahale edebilmek bize büyük faydalar sağlıyor.

Zülfiye Akçiçek Coşkun Zülfiye Akçiçek Coşkun Müşteri İletişim Merkezi Müdürü

Mi4biz’le müşterilerimize daha hızlı hizmet veriyoruz. Müşteri talepleri insan gözüne ihtiyaç olmadan, doğru kategoriye ve doğru uzman kişiye yönlendiriliyor. Böylelikle hata oranı en aza indirgeniyor ve sorunlar daha hızlı çözümleniyor. Tüm kategorilerimizi kendi içinde ayrıştırıp, detay sorunların temeline inebiliyoruz ve iyileştirme yapmamız gereken noktaları daha iyi tespit edebiliyoruz.

Barış İnan Barış İnan Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar Yöneticisi

Mi4biz kullanıyorsanız kendi işinizin patronusunuz. Ne hayal ediyorsanız, IT’ye ihtiyaç duymadan kendiniz kurgulayabiliyor, hem maliyet, hem vakit kolaylığını sağlıyorsunuz. Gerektiğinde çeşitli anketler uygulayarak müşterilerin memnuniyetini ölçüp, tüm verileri raporlayabiliyorsunuz.

Sedat Altuntaş Sedat Altuntaş 1v1y Müşteri Hizmetleri Müdürü

Şikayet, memnuniyet, öneri ve talepleri Mi4biz üzerinden yönetiyoruz. Eksik kaldığımız noktalarda aksiyonlar alıyor ve iyileştirmeler yapıyoruz. Tüm kanalları tek bir platformda birleştirdik. Facebook, Twitter, Instagram gibi kanallardan gelen tüm bildirimleri Mi4biz üzerinden takip ediyoruz. Dolayısı ile müşterimiz bize e-posta gönderdiğinde veya aradığında onu tanıyor, kim olduğunu biliyoruz. Mi4biz, bize yol gösteren, ölçüm yapmamızı sağlayan ve aksiyon almamızda etkili olan bir sistem.

Hande Canoğlu Korkmaz Hande Canoğlu Korkmaz Senior Consumer Insights Manager

Dış kaynak kullanımına dayalı bir işletme olduğumuz için, bizi başarıya götürebilecek, güvenebileceğimiz iş ortaklarına önem veririz. Mi4biz’in yenilikçi ve devamlı yenilenen özelliklerine çok güveniyoruz.

Orçun Obalar Orçun Obalar Satış ve Pazarlama Müdürü

Mi4biz ile müşteri iletişim süreçlerimizi tanımlamamız ile birlikte ISO 10002:2004 sertifikamızı 10 gün içerisinde aldık.

Serdar Demiroğlu Serdar Demiroğlu IT Güvenlik ve Kalite Direktörü

Mi4biz ile, şikayet ve önerileri entegre bir platformda çözümleyebiliyoruz. Yönetici ve sorumlu personel, herhangi bir süreçte kim ne yapıyor görebiliyor.

Veysel Şanlı Veysel Şanlı Müşteri Hizmetleri Direktörü

Mi4biz; problemi tanımlar, iş akışını belirler, birim ve kişilere görevleri atar, süreçleri takip eder ve gecikmeleri üst yönetime iletir. Her şey, önceden belirlediğimiz gibi gerçekleşir.

Salih Karabulut Salih Karabulut Servis ve Müşteri Deneyimi Yöneticisi

Allianz Group’un Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkanı Özcan Varna ile görüştük.Mi4biz geçişinden sonra, sahibi iş birimi olan bir bildirim yönetim sistemine sahip olduklarını belirten Özcan Varna; Mi4biz’i IT desteğine ihtiyaç duymadan, yeni ihtiyaçlara, yeni fikirlere ve değişen mevzuata uygun hale getirdiklerini söyledi.

Özcan Varna Özcan Varna Allianz Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkan

Şikayet yönetim sürecimize çağrı merkezi ve genel merkezimizin yanında tüm mağazalarımızı da dahil etmemize rağmen Mi4biz’in entegrasyon imkanları, kullanım kolaylığı, eğitim ve danışmanlık desteği sayesinde yaklaşık iki haftalık bir sürede şikayetlerimizi uçtan uca takip edebilir hale geldik. Yapılan ERP entegrasyonu ile ürünlerimizi Mi4biz üzerinde dinamik olarak yönetebiliyoruz, herhangi bir veri kaybı yaşamıyoruz.

Oya Karagöz Oya Karagöz Müşteri Deneyimi & Kampanya Müdürü

Normal şartlarda iş akışları satın alınan programlara göre tasarlanır, fakat SEDAŞ olarak biz Mi4biz‘i kendi iş akışlarımıza göre tasarladık. Mi4biz, SEDAŞ’ın faaliyetleri için her konu başlığında ayrı bir süreç tasarlamamıza ve her sürece farklı eskalasyon süreleri tanımlamamıza olanak sağlıyor.

Orhan Sönmez Orhan Sönmez Müşteriler Grup Müdürü

Mi4biz ile 600,000 danışmanızın taleplerini ve önerilerini memnuniyete dönüştürüyoruz. Farklı kanallardan gelen bildirimleri Mi4biz ile tek ve tutarlı bir platformda yönetiyoruz.

Nursel Kölemen Nursel Kölemen Müşteri Hizmetleri Müdürü

Mi4biz'i sistemlerimize tam olarak entegre ettik. Bu sayede müşterilerimiz tanıyor, talep geçmişini görüntülüyor ve daha kısa sürede daha hızlı hizmet verebiliyoruz. Şubelerimiz, Genel Müdürlük Birimlerimiz ve Kahramanmaraş Operasyon Merkezi’mizde Mi4biz üzerinden çalıştıkları için tek bir noktadan ilerlemek süreçlerimizi ve hayatımızı kolaylaştırdı. Mi4biz süreçlerini, müşterinin var olduğu her platforma taşımayı hedefliyoruz. Sistemin kusursuz işleyişi ve profesyonel kadromuz sayesinde tüm kanallardan ulaşan şikayetleri yönetmek daha kolay hale geliyor. Aynı zamanda Bankamıza ulaşan bildirimlerin doğru raporlanabilmesi açısından da Mi4biz büyük ölçüde işimizi kolaylaştırıyor.

Ebru Turhan Keskin Ebru Turhan Keskin Şikayet Yönetim Ekibi Müdürü

Anahtar teslim IT projelerimiz kapsamında; kurumsal altyapıdan hizmetlere, ERP projelerinden üretim otomasyon çözümlerine; geniş bir alanda hizmet veriyoruz. Mi4biz'le; disk arızası, ERP desteği, eğitim talebi gibi farklı müşteri bildirimlerinin yönetim sürecinde; envanter yönetimi ve bakım anlaşmaları kapsam takibini eş zamanlı yürütebiliyoruz.

Gökhan Uzun Gökhan Uzun Teknik Servis Birim Yöneticisi

Mi4biz, ilçe sakinleri ile aramızdaki ilişkileri düzenlemek için bize yardımcı olmaktadır. Mi4biz sayesinde tüm süreçlerimizi tanımlayabilmekte ve takip edebilmekteyiz. İlçe sakinlerimiz e-posta ve sms yolu ile bilgilendirilmektedir.

Erdem Zekeriya İskenderoğlu Erdem Zekeriya İskenderoğlu IT Maganer

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni