Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Müşteri Hizmetleri Yönetiminde Yeni Paradigma

Mi4biz müşteri hizmetlerinde en kapsamlı, en kolay kullanılan, en esnek, en hızlı gelişen çözüm. Üstelik yerli. Ülkemizin mühendisleri tasarladı, geliştirdi, geliştiriyor. 

Bize güvenen müşterilerimize sağladığımız faydaları özetlersek:

  • Omnichannel: E-posta, web sitesi, telefon, sosyal medya, şikayet siteleri, chat gibi tüm iletişim
  • Agent telefonu açtığında, ilgili müşterinin geçmişi ekranında beliriyor.
  • Script özelliği ile agentları adım adım yönlendirebiliyorlar.
  • Sadece yardım masası değil Mi4biz ile süreç yönetimi de yapabiliyorlar.
  • Uçtan uca bildirim yönetimi sağlıyor. Bildirim kaydını kim açtı, kim ne zaman hangi işlemler yapıldı, kimde gecikiyor anlık takip edebiliyorlar
  • Bildirimleri, ISO 10002 müşteri memnuniyeti kalite standardına uygun yönetiyorlar.
  • İş birimleri, formları, iş akışlarını teknik yardım almadan tasarlayıp değiştirebiliyorlar.
  • Bulutta bir çözüm, web servisleri ile sistemlerine entegre olabiliyor.
  • Müşterileri için Self Desk, çalışanları için Knowledge Base sunuyorlar.
  • Müşterileri web sitesinden, mobil cihazlardan, chat ile şikayet kaydı girip, takip edebiliyor.
  • Dashboard, rapor ve analizler ile gecikmeleri, performansı, KPI’ları ölçebiliyorlar.
  • Mi4biz’in her sektörde öncü kurumların tercihi, en yaygın çözüm. Her yıl 4 yeni versiyon çıkararan Mi4biz sürekli gelişiyor
  • Yerli bir çözüm. Ürün desteği hızlı ve yanı başlarında.

   

 Tanıtım filmi, sunum, demo ve hemen ardından müşteri görüşlerini aşağıda bulabilirsiniz.

 

MÜŞTERİLERİMİZİN GÖRÜŞLERİ

Gökhan Paçalı
Teknosa Müşteri Hizmetleri Müdürü Gökhan Paçalı ile görüştük. Neden mevcut sistemlerini bırakıp Mi4biz’e geçtiklerini, Mi4biz’in Teknosa’da neleri değiştirdiğini, entegrasyonları, IT’den bağımsız değişime ayak uydurabilmelerini ve daha birçok şeyi konuştuk.
Gökhan Paçalı
Müşteri Hizmetleri Müdürü

Röportaj

allianz
Allianz Group’un Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkanı Özcan Varna ile görüştük. Mi4biz geçişinden sonra, sahibi iş birimi olan bir bildirim yönetim sistemine sahip olduklarını belirten Özcan Varna; Mi4biz’i IT desteğine ihtiyaç duymadan, yeni ihtiyaçlara, yeni fikirlere ve değişen mevzuata uygun hale getirdiklerini söyledi. Keyifli okumalar.
Özcan Varna
Allianz Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkan

Röportaj

Ebru Keskin
Müşteri Çözüm Merkezi olarak, her türlü kanaldan ulaşan şikayet, itiraz, öneri ve taleplerin işleme alınması, ilgili bölümlerle görüşülerek maksimum seviyede memnuniyetinin sağlanması adına çalışıyoruz. Bu konuyu daha yakından takip edebilmek adına Mi4biz programı bize ihtiyacımız olan konularda maksimum fayda sağlamaktadır.
Ebru Turhan Keskin
Şikayet Yönetimi & Müşteri Kanal Deneyimi Bölümü Yöneticisi

Röportaj

eti reference for mi4biz

Şikayet, memnuniyet, öneri ve talepleri Mi4biz üzerinden yönetiyoruz. Eksik kaldığımız noktalarda aksiyonlar alıyor ve iyileştirmeler yapıyoruz. Tüm kanalları tek bir platformda birleştirdik. Facebook, Twitter, Instagram gibi kanallardan gelen tüm bildirimleri Mi4biz üzerinden takip ediyoruz. Dolayısı ile müşterimiz bize e-posta gönderdiğinde veya aradığında onu tanıyor, kim olduğunu biliyoruz. Mi4biz, bize yol gösteren, ölçüm yapmamızı sağlayan ve aksiyon almamızda etkili olan bir sistem.
Hande Canoğlu Korkmaz
Senior Consumer Insights Manager

Röportaj


eti reference for mi4biz


Mi4biz’le tüm süreçlerimizi ve kategori yapımızı kendimiz tasarlayabiliyoruz. Kendi panellerimizle entegre çalışıyor ve çözüm süreçlerini önceden tasarlayabilme imkanı veriyor. Personelimizin eğitim süresi çok kısaldı, müşteriler de artık beklemiyor. Her departmanın üzerinde hangi işin olduğunu ve ne kadar zamanda çözmesi gerektiğini eskalasyonlar sayesinde biz belirledik. Mi4biz’in eskalasyon yapısı sayesinde müşteri güveninde daha iyi bir seviyeye ulaştık.

Eylül Eygi
İş Geliştirme Müdürü
Röportaj


Orhan Sönmez
Normal şartlarda iş akışları satın alınan programlara göre tasarlanır, fakat SEDAŞ olarak biz Mi4biz‘i kendi iş akışlarımıza göre tasarladık. Mi4biz, SEDAŞ’ın faaliyetleri için her konu başlığında ayrı bir süreç tasarlamamıza ve her sürece farklı eskalasyon süreleri tanımlamamıza olanak sağlıyor.
Orhan Sönmez
Müşteriler Grup Müdürü

Röportaj

eti reference for mi4biz
Şikayet yönetim sürecimize çağrı merkezi ve genel merkezimizin yanında tüm mağazalarımızı da dahil etmemize rağmen Mi4biz’in entegrasyon imkanları, kullanım kolaylığı, eğitim ve danışmanlık desteği sayesinde yaklaşık iki haftalık bir sürede şikayetlerimizi uçtan uca takip edebilir hale geldik. Yapılan ERP entegrasyonu ile ürünlerimizi Mi4biz üzerinde dinamik olarak yönetebiliyoruz, herhangi bir veri kaybı yaşamıyoruz.
Oya Karagöz
Müşteri Deneyimi & Kampanya Müdürü

eti reference for mi4biz
Sahadan gelen altyapı ve satış sistemi ile ilgili tüm istek, şikayet, öneri ve talepleri Mi4biz’e giriyorlar. Hemen ilgili süreç işlemeye başlıyor ve hızla yanıt dönüyoruz. Çözümün her aşamasını takip edip raporlayabiliyoruz.
Yusuf Sever
Satış Sistem Destek Mühendisi

sahibinden reference for mi4biz
Mi4biz; problemi tanımlar, iş akışını belirler, birim ve kişilere görevleri atar, süreçleri takip eder ve gecikmeleri üst yönetime iletir. Her şey, önceden belirlediğimiz gibi gerçekleşir.
Salih Karabulut
Servis ve Müşteri Deneyimi Yöneticisi

Blog

trendyol
Mi4biz ile, şikayet ve önerileri entegre bir platformda çözümleyebiliyoruz. Yönetici ve sorumlu personel, herhangi bir süreçte kim ne yapıyor görebiliyor.
Veysel Şanlı
Müşteri Hizmetleri Direktörü

oirflame
Mi4biz ile 600,000 danışmanızın taleplerini ve önerilerini memnuniyete dönüştürüyoruz. Farklı kanallardan gelen bildirimleri Mi4biz ile tek ve tutarlı bir platformda yönetiyoruz.
Nursel Kölemen
Müşteri Hizmetleri Müdürü

Röportaj

kuveytturk
BDDK ve diğer regülasyonlara uyum sağlamak ülkemizdeki finans kurumları için kaçınılmaz. Mi4biz ile BDDK’nın yönetmeliklerine hızlı uyum sağlayabiliyor, istenen raporları kolayca hazırlıyoruz. Mi4biz, bilgi güvenliği kurallarımızla da tam örtüşüyor.
Refia Işık Aydın
Etik ve Müşteri Yöneticisi

sekerbank
Mi4biz ile müşteri iletişim süreçlerimizi tanımlamamız ile birlikte ISO 10002:2004 sertifikamızı 10 gün içerisinde aldık.
Serdar Demiroğlu
IT Güvenlik ve Kalite Direktörü

zeytinburnubelediyesi
Mi4biz, ilçe sakinleri ile aramızdaki ilişkileri düzenlemek için bize yardımcı olmaktadır. Mi4biz sayesinde tüm süreçlerimizi tanımlayabilmekte ve takip edebilmekteyiz. İlçe sakinlerimiz e-posta ve sms yolu ile bilgilendirilmektedir.
Erdem Zekeriya İskenderoğlu
IT Manager

Blog

teknosor
Dış kaynak kullanımına dayalı bir işletme olduğumuz için, bizi başarıya götürebilecek, güvenebileceğimiz iş ortaklarına önem veririz. Mi4biz’in yenilikçi ve devamlı yenilenen özelliklerine çok güveniyoruz.
Orçun Obalar
Satış ve Pazarlama Müdürü

Röportaj

egebimtes
Anahtar teslim IT projeleri gerçekleştiren bir system entegratörü olarak, kurumsal altyapıdan yönetilen hizmetlere, ERP projelerinden üretim otomasyon çözümlerine kadar çok geniş bir alanda hizmet veriyoruz. Müşterilerimizden gelen talepler kimi zaman disk arızası, kimi zaman ERP desteği, kimi zaman eğitim talebi olabiliyor. Mi4biz bildirim yönetim sürecinde, envanter yönetimi ve bakım anlaşmaları kapsam takibini eş zamanlı olarak yürütebiliyoruz.
Gökhan Uzun
Egebimtes Teknik Servis Birim Yöneticisi

 

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni