Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Müşterilerimiz Süreçlerini Nasıl Kendi Kendilerine Tasarlıyor?

Mi4biz ile iş akışlarınızı ve raporlarınızı tasarlayabiliyor, süreçlerinizi teknik destek almadan, danışmanların veya IT’nin kaynaklarını tüketmeden kendiniz yönetiyorsunuz.

İş birimleri olarak kaygımız, değişen şartlara uyum sağlamak ve rekabette avantaj sağlamak. Bilgi teknolojileri en önemli yardımcılarımızdan biri.

Bilgi teknolojileri hemen her sektörde yoğun şekilde kullanılıyor ve bu alanın uzmanları her zaman meşgul. Oysa bizler her gün daha fazla “yazılım tüketir” olduk. Değişiklikler, istekler bitmiyor. Sektör ve piyasa şartları değişiyor. Yazılımlar zamanla eskiyor, değişmeleri gerekiyor. Ekrana yeni bir alan eklemek istiyoruz, iş akışını değiştirmek istiyoruz. Bu durumda ne oluyor? IT’ye gidiyoruz anlatıyoruz. Ya kendileri, ya ilgili şirket değişiklikleri dinliyor, teklifler hazırlanıyor. Ancak kaynaklar sınırlı. Sıraya giriyor ve bekliyoruz. Eldeki mevcut çözümle idare etmeye çalışıyoruz. Bu durum en çok müşteri hizmetlerinde hissediliyor. Müşterilerin beklentileri, talepleri, istekleri, şikayetleri değişiyor. Oysa bize “Bekleyin” deniyor, “Çok yoğunuz” deniyor, hatta “Eğer bu değişikliği istiyorsanız daha önce istediğiniz bu değişiklikten vazgeçin.” deniyor. Ama mevcut rekabet ortamında, ne kadar bekleyebiliriz?

İşte Mi4biz’in süreç tasarım araçları burada devreye giriyor. Mi4biz size ekranlarınızı, iş akışlarınızı, raporlarınızı tasarlama olanağı veriyor. İş birimi olarak, teknik destek almadan, danışmanların veya IT’nin kaynaklarını tüketmeden arayüzleri, süreçleri, raporları formlar aracılığı ile kendiniz tasarlıyorsunuz.

Müşteri başarı hikayelerimizdeki ortak noktalardan biri bu. Mi4biz ile kendi arayüzlerini, süreçlerini kendileri tasarlıyor, ihtiyaç duydukça değiştiriyorlar. Entegrasyon dışında teknik kaynak tüketmiyorlar. Müşterilerimizin bu konudaki düşüncelerini aşağıda özetledik.

Mi4biz’in ile nasıl yapıldığını bir sunumla anlatmaya çalıştık.
Resmi tıklayarak izleyebilirsiniz.

Esnek-form-tasarımları-Mi4biz

SÜREÇLERİNİ ve ARAYÜZLERİNİ KENDİ TASARLAYAN MÜŞTERİLERİMİZ NE DEDİ? 

allianz

Artık müşterilerimize daha hızlı hizmet veriyoruz, mükerrer kayıtların önüne geçtik, filtrelerken ve yönlendirme yaparken IT’ye ihtiyacımız olmadan kendi kendimize bazı otomasyon kuralları işletebiliyoruz. Bu kurallar ile müşteri talepleri insan gözüne ihtiyaç olmadan, doğru kategoriye ve doğru uzman kişiye yönlendiriliyor. Böylelikle hata oranı en aza indirgeniyor ve sorunlar daha hızlı çözümleniyor.

Barış İnan
Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar Yöneticisi
Röportaj


Tanol Türkoğlu

Akışlar, kategori tanımlamaları, yeni alan tanımlamaları gibi temel süreç işlemleri IT desteği olmadan çok kolay yapılabiliyor.  Mi4biz kullanıyorsanız kendi işinizin patronusunuz. Ne hayal ediyorsanız, kendi kendinize tasarlayabiliyor, hem maliyet, hem vakit kolaylığını sağlıyorsunuz.

Sedat Altuntaş
Müşteri Hizmetleri Müdürü
Röportaj


Orhan Sönmez

Mi4biz adeta bir lego gibi. Değiştirmek istediğiniz yerleri söküp çıkarabiliyor, eklemek istediklerinizi kendi kendinize ekleyebiliyorsunuz. Yeni bir yapı eklemek istediğimizde veya yeni bir entegrasyona ihtiyaç duyduğumuzda bunu çok hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz.

İlker Mermertaş
Operasyon Direktörü
Röportaj


Hande Canoğlu Korkmaz

Her türlü düzenleme ve değişikliği kendimiz yapıyoruz. İlgili kanallar önceden haberdar ediliyor ve süreçlerde yapılan herhangi bir değişiklik hemen Mi4biz’e yansıyor. Mi4biz çok kullanışlı. Şu an geldiğimiz noktada iş akışlarımızı, kullanıcıları ve diğer parametreleri rahatlıkla kendi kendimize değiştirebiliyoruz.

Hande Canoğlu Korkmaz
Senior Consumer Insights Manager
Röportaj


Mi4biz kendi panellerimizle entegre çalışıyor. Bildirim oluşturma, yeni müşteri yaratma kısmında vakit kazancı ve müşteri tekilliği sağlamış oluyoruz. Mi4biz’in IT’ye bağlı olmayan yapısı, bize en vakit kazandıran özelliklerinden biri. Süreçleri değiştirmek, yeniden tasarlamak, yeni alanlar eklemek, özel raporlar oluşturmak gibi işlemleri IT desteği olmadan gerçekleştirebiliyoruz.

Eylül Eygi
Modanisa İş Geliştirme Müdürü


Orhan Sönmez

Normal şartlarda iş akışları satın alınan programlara göre tasarlanır, fakat SEDAŞ olarak biz Mi4biz‘i kendi iş akışlarımıza göre tasarladık.

Orhan Sönmez
Müşteriler Grup Müdürü
Röportaj


allianz

Mi4biz’i IT desteğine ihtiyaç duymadan, yeni ihtiyaçlara, yeni fikirlere ve değişen mevzuata uygun hale getirdik.

Özcan Varna
Allianz Türkiye Müşteri Hizmetleri Grup Başkan
Röportaj


sahibinden reference for mi4biz

Sosyal medya’yı Mi4biz ile sürekli dinliyor, aldığımız bildirimleri anında iç süreçlerimize dahil edip değerlendiriyor, iç süreçlerimizi kendimiz tasarlıyoruz.

Salih Karabulut
Servis ve Müşteri Deneyimi Yöneticisi
Blog


Ebru Turhan Keskin

Evet belirttiğiniz gibi çok dinamik bir yapımız var. Yeni ürünler, konular ve süreçler ile birlikte sürekli değişmesi gereken başlıklarımız olabiliyor. Biz Mi4biz ile birlikte IT müdahalesine gerek kalmaksızın hızlıca yapabiliyoruz. İhtiyacımızı tasarlayarak hemen hayata geçirebiliyoruz.

Ebru Turhan Keskin
Şikayet Yönetimi Ekip Müdürü
Röportaj


sekerbank

Mi4biz sayesinde her tür talep için SLA takibi yapıyor, kendi işimizi kendimiz yapıyor, eksik evrak sorunu yaşamıyoruz.

Serdar Demiroğlu
IT Güvenlik ve Kalite Direktörü


kuveytturk

Mi4biz ile entegrasyon, süreç ve raporları dışarıdan yardım almadan kolayca hazırlıyoruz.

Refia Işık Aydın
Etik ve Müşteri Yöneticisi


Nihayet Uslu

Entegrasyon ve versiyon geçişleri dışında sistemi IT servisinden destek almadan kolaylıkla tasarlayıp yönetebilmekteyiz. Programın kullanıcı dostu bir tasarımı var bu nedenle yeni süreç ekleme, kategori değişikliği yapma gibi adımlar kolaylıkla tasarlanabiliyor. Raporlama alanlarını ihtiyaçlarımız doğrultusunda tasarlayıp, istediğimiz çıktıları sistem üzerinden kolayca alabilmekteyiz.

Nihayet Uslu
Müşteri Deneyimi Yöneticisi
Röportaj


trendyol

Mi4biz ile, şikayet ve önerileri entegre bir platformda çözümleyebiliyor, kimin ne yaptığını anlık takip edebiliyor, süreçleri kendimiz tasarlıyoruz.

Veysel Şanlı
Müşteri Hizmetleri Direktörü


eti reference for mi4biz

Mi4biz’in entegrasyon imkanları ve planlamaları kendi kendimize yapabiliyor olmamızın getirdiği kullanım kolaylığı sayesinde yaklaşık iki haftalık bir sürede şikayetlerimizi uçtan uca takip edebilir hale geldik.

Oya Karagöz
Müşteri Deneyimi & Kampanya Müdürü


egebimtes

Süreçlerimizi kendi kendimize tasarlayabiliyor, Mi4biz bildirim yönetim sürecinde, envanter yönetimi ve bakım anlaşmaları kapsam takibini eş zamanlı olarak yürütebiliyoruz.

Gökhan Uzun
Egebimtes Teknik Servis Birim Yöneticisi


oirflame

Mi4biz’de bildirimlerin konu başlıklarını kullanıcıların kendilerinin tanımlayıp düzenleyebilmesi söz konusu ve bu da müşteri kanadında kolayca yönetilebilen bir sistem anlamına geliyor.

Nursel Kölemen
Müşteri Hizmetleri Müdürü
Röportaj


zeytinburnubelediyesi

Mi4biz sayesinde tüm süreçlerimizi tanımlayabilmekte ve takip edebilmekteyiz.

Erdem Zekeriya İskenderoğlu
IT Manager
Blog


teknosor

Tüm iş akışlarımızı, entegrasyon ve arayüzlerimizi dışarıdan yardım almadan tasarlayarak verimliliğimizi artırıyoruz.

Orçun Obalar
Satış ve Pazarlama Müdürü
Röportaj

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni