Kapat
Müşteri Bildirim ve Deneyim Yönetimi Konulu Bloglar

Nanni'nin Derdi: Müşteri Hizmetleri ile Yaratılan Farkın Marka Değerine Etkisi

6. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi'nde THY Turkish Cargo, DAIKIN, Türkiye Finans Katılım Bankası, DRD Filo Mi4biz ile yaşadıkları deneyimlerini katılımcılar ile paylaştı.

9 Mayıs’ta Mi4biz sponsorluğunda düzenlenen 6. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi’ndeydik.
Panelde, THY Turkish Cargo’dan Müşteri Hizmetleri Müdürü Sn.Mustafa Asım Subaşı, Daikin’dan Müşteri Deneyimi Departman Müdürü Sn.Suat Gürsoylu, TFKB’den Müşteri Memnuniyeti Birimi Yöneticisi Sn.Nihayet Uslu ve DRD Filo’dan Müşteri Hizmetleri Müdürü Sn.İmdat Sarıalioğlu deneyimlerini paylaştı.

Mi4biz kullanan müşterilerimiz, kök neden analizi yapmanın kurumlarına sağladığı faydaları, yeni bir uçtan uca müşteri hizmetleri yönetimi platformu kurma kararı alma nedenlerini, müşterilerden gelen tüm şikayetlerin izlenebildiği bir sistem kurduktan sonra müşteri deneyiminde yaşadıkları farkları anlattılar.

< BİR ÖNCEKİ MAKALE BİR SONRAKİ MAKALE >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni