Kapat

OmniChannel Süreç Tabanlı Bildirim Yönetimi

Omni channel müşteri hizmetleri sayesinde müşterilerinizin sorunlarını defalarca kez anlatmasına ve bilgilerini sürekli olarak güncellemesine gerek kalmaz. Müşterilerinizin tüm bilgilerini eş zamanlı olarak tek bir pencerede görüntüleyebilir, bu bilgiler ışığında onlarla iletişime geçebilirsiniz. Önceden yapılmış görüşmelere ulaşabilir, kurumunuzun önceden yaptığı işlemleri görebilir, bu sayede zaman tasarrufu yapabilirsiniz.

Mi4biz Müşteri Hizmetleri Olgunluk Modeli, sadece bir birimde değil tüm kurumda müşteri memnuniyeti odaklı dijital dönüşüm sağlıyor.

Yukarıdaki sunumda:

  • Omnichannel müşteri hizmetleri,
  • Süreç tabanlı müşteri hizmetleri,
  • Esnek ve entegre müşteri hizmetleri anlatılıyor.

Ayrıca rapor ve analiz örnekleri ile performans ve süreçlerin nasıl ölçülüp iyileştirildiği gösteriliyor.

< BİR ÖNCEKİ BİR SONRAKİ >
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni