Kapat

Otomatik İş Akışları

Manuel süreçlerinizi otomatikleştirerek müşteri deneyimini geliştirmek ister misiniz? İşinize Mi4biz’in otomatik iş akışları ile sınıf atlatın!

Günümüzün işletmeleri için en büyük zorluklardan biri, bir yandan müşteri odaklı olmaya devam ederken diğer yandan dijital dönüşümü gerçekleştirebilmek. Her müşteri sorununun çözümü için organizasyondaki farklı departmanlarda özel ve farklı işlemlere ihtiyaç vardır. Peki bu özel işlemlere özel kaynak tahsis ederken memnuniyeti arttırmak için ne yapabilirsiniz?

Karmaşık iş akışlarınızı düzenleyin!

Bir müşteri talebi çağrı merkezinizle görüşmesi sırasında çözülemediğinde, ilgili işlemin önceden tasarlanmış adımlara gönderilmesi gerekir. Bir bildirim diğer birimlere yönlendirildiğinde o bildirim için ne yapılması gerektiğine kim karar vermelidir? Çağrı merkezi müşteri temsilcileriniz mi? Ya da bu bildirim kategorisi için tanımlanmış iş akışı ne olmalıdır?
Müşteri sorunlarını çözmenin en kurumsal yolu hangisidir?

Doğru cevap: Mi4biz iş akışı otomasyon çözümü… Süreçlerinizi, Mi4biz’in otomatik iş akışlarıyla yönetmek ve düzenlemek için kurallar belirleyin, gerisini Mi4biz’e bırakın!

Mi4biz’in Otomatik İş akışları nasıl kullanılır?

Otomatik iş akışları, sürdürülebilir müşteri sadakati elde etmenin anahtarıdır: Çünkü hizmetiniz tutarlı olmalı ve her dakika farklı bir çözüm yaratmaktan kaçınmalısınız. Farklı türdeki sorunları çözmek farklı iş akışları ve formlar gerektirebilir. Mi4biz önceden tanımlanmış süreçleri sorun kategorileri ve iş kuralları ile ilişkilendirmenizi sağlar. Bu nedenle, bir bildirim iletildiğinde, ilgili iş akışları otomatik olarak başlatılacaktır.

Ayrıca, Mi4biz farklı iş akışları ve görevleri için sürükle-bırak gibi basit özellikler kullanarak farklı iş akışları tasarlamanıza ve değiştirmenize imkan tanır. Farklı koşullarla tetiklenebilen ve süreçlerinizi basitleştiren otomatik iş akışları oluşturabilirsiniz!

IT ekiplerinizi aramanıza gerek yok!

Bir satır bile kod yazmanıza gerek yok! Süreçlerinizi tasarlamanız veya değiştirmeniz gerektiğinde (formlar, iş akışları, SLA’lar, eskalasyonlar,…) Mi4biz tarafından sağlanan tasarım araçları ile tüm bunları kendiniz gerçekleştirebilirsiniz. Tek bilmeniz gereken müşteri hizmetleri süreçleriniz, o kadar! Mi4biz işinizi otomatikleştirmenin en kolay yoludur. Bu nedenle, süreç adımlarını oluşturarak ve koşullara göre görevler atayarak otomatik iş akışları tasarlayabilirsiniz.

  • Her tür konu için ayrı iş akışları, formlar ve kategoriler tasarlayabilirsiniz.
  • Bir bildirim oluştuğunda, ilgili iş akışı otomatik olarak çalıştırılacaktır.

Her Bildirim Kategorisi Özel Önem Bekler

FARKLI KATEGORİLER İÇİN FARKLI FORM YAPILARI

▶ Şikayet, müşterinize kötü davranan bir çalışanınızla ilgili ise, müşteriden alınması gereken bilgiler değişecektir. Müşteri temsilcisi arayüzü veya self servis formlarında ilk temasta daha doğru bilgi almak için kategorilere özel formlar oluşturun ve bunları kullanın.

personel şikayeti

▶ Fakat bildirim Teslimat Problemi ile ilgiliyse o zaman ilgili arayüzden bu işlem için yeni bir kategori yaratın ve gereken bilgilerin yer aldığı yeni bir form tasarlayın ve bunu kullanın.

teslimat problemi

FARKLI KATEGORİLER İÇİN FARKLI İŞ AKIŞLARI

▶Diyelim ki gelen bildirim bir mağazanızda çalışan personelinizle ilgili ve bu bildirim çözümünde Çağrı Merkezi, İnsan Kaynakları ve ilgili Birim Müdürü görev alacak. O zaman bu bildirim, ilgili insanlara / çalışma gruplarına yönlendirilir. Çözümde görev alacak birimler ve çalışanlar için ayrı ayrı hedef süreler ve iş kuralları belirleyin ve bunları Mi4biz’in kullanımı kolay yapısıyla takip edin.

personel şikayeti

▶ Diyelim ki iade işleminde sürece Finans departmanının da dahil edilmesi gerekecek. Çalışanlarınızın her seferinde her bir işlemi kime yönlendirmeleri gerektiğini bilmelerine gerek yok.

teslimat problemi

FARKLI KATEGORİLER İÇİN FARKLI SLA VE ESKALASYONLAR

▶ Müşteri hizmetleri verimliliğinizi, işlerin zamanında gerçekleşmesi koşullarına göre yönetin. Örneğin bir çalışanın yanlış davranışı ile ilgili bir şikayetin çözümü için toplam 36 saatlik bir SLA belirlediniz. Bu süre aşılırsa bildirimin İK müdürüne eskale olması gerektiğini belirlediniz.

perdonel şikayeti

▶Fakat eğer bildirim teslimat problemi ile ilgili ise belirlelenecek SLA ve eskalasyon farklı olmalıdır.

teslimat problemi

Mi4biz’in Otomatik İş akışlarının Avantajları Nelerdir?

Kurumunuz, otomatik iş akışları çözümü ile işlerinizi daha verimli bir şekilde yürütecektir. Mi4biz iş süreçlerini dönüştürmenize ve iş akışlarını optimize etmenize yardımcı olur. Mi4biz’in iş akışı otomasyon özelliği ile şunları yapabilirsiniz:

  • İş akışlarınızı, iş süreçlerinizin spesifik türlerine göre tasarlayın.
  • Kolayca bulut tabanlı bir sistemde kategoriler oluşturun ve uzun vadeli değer yaratın.
  • Müşteri hizmetleri verimliliğinizi artırın ve daha fazla görev gerçekleştirin.
  • Çözüm adımlarını otomatikleştirin ve günlük iş süreçlerini düzene sokun.
  • Her bir konu türü için farklı arayüzler ve ayrı SLA’lar tanımlayın.
  • Tekrarlayan görevleri kolaylaştırın ve otomatik olarak atamayın.
  • Gecikmeleri takip edin ve uyarılar tasarlayın, eskalasyon özelliğinden yararlanın.
  • Müşterilerinizin ve kurumunuzdaki ilgili kişilerin doğru bilgileri aldığından emin olun.
  • İnsani operasyonel hataları azaltın ve müşteri etkileşim kalitesini iyileştirin.
  • Zaman alıcı ve pahalı olabilen geleneksel iş akışı süreçlerinden kurtulun.
  • Müşterinin sorunlarını çözün ve sorunsuz bir müşteri deneyimi yolculuğu oluşturun.
  • Mükemmel bir müşteri deneyimi sunarak iş sonuçlarınızı büyütün.

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Dijital dünyada daha fazla satış potansiyelinizi ve müşteri bağlılığını artırabilmek için müşteri hizmetlerinizi daha fazla kişiselleştirmelisiniz. İş süreçlerinizi Mi4biz’in otomatik iş akışları çözümü ile geliştirin. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgiye ulaşmak için hemen buradan bize ulaşın.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni