Kapat

Rapor ve Dashboardlar

İşiniz bugünün tüketicileriyle uyumlu mu? Müşteri hizmetlerinizi daha iyi izlemek ve değerlendirmek ister misiniz? Müşteri hizmetlerini ve iş süreçlerini ölçmek için Mi4biz’in raporları ve gösterge paneli hazır KPI setleriyle en doğru çözümdür!

Bugünün müşterisi için hizmet bugüne kadar hiç olmadığı kadar önemli hale gelmiş durumda. Bu nedenle, şirketlerin ana odak noktası, satıştan ziyade genel müşteri deneyimi sunmaya kaymıştır. Hangi sektörde olursanız olun, bugün müşteri memnuniyetini artırmak ve işinizi büyütmek istiyorsanız, daha iyi müşteri hizmetleri sunmak her zamankinden daha çok önemlidir.

Müşteri odaklı bir ortamda müşteri hizmetleri performansını ölçmek ve daha iyi iş kararları vermek zorundasınız. Müşteri, hizmet etkinliğini izlemek için dijital zekadan yardım alması gerekir. Tek odağı müşteri hizmetleri yönetimi olan Mi4biz, süreçlerin ve müşteri hizmetleri faaliyetlerinin performansları ölçen ve 360 derecelik bir bakış açısı elde etmek için raporlar ve grafiksel gösterge panelini kullanımınıza sunar. Ayrıca, KPI çıktıları hedeflerine ulaşmadığında uyarılar yaratır.

Öte yandan, bu raporlar ve paneller sayesinde yöneticiler daha doğru kararlar alabilecek ve yeni trendlere hızla adapte olacaktır.

Raporlar ve Gösterge Panelleri Nasıl kullanılır?

Yapay Zeka tabanlı Mi4biz teknolojisi, kullanımı kolay bir müşteri hizmetleri yönetimi çözümü sunar. Kullanıcı dostu raporlar ve gösterge panoları, tüm kanallar, cihazlar ve temas noktalarındaki tüm müşteri hizmetleri etkinliklerinin izlenmesine yardımcı olur.

Mi4biz’in raporları ve gösterge panoları ile müşteri sorunlarını kolayca analiz edebilir, müşteri hizmetleri performansını izleyebilir, ürün takibini ve servis kalitenizi takip edebilirsiniz.

Mi4biz Raporları ve Gösterge Panelleri’nin faydaları nelerdir?

Daha iyi bir müşteri hizmeti sunmaya ilişkin en doğru çözümler müşteri hizmetleri faaliyetlerini ve iş süreçlerini izlemekten geçer. Mi4biz gerçek zamanlı olarak akıllı yönlendirmelerle bildirim/birim/iş boyutlarıyla performans, müşteri memnuniyeti, KPI’lar ve SLA’lar hakkındaki tüm verileri toplar. Sistem uçtan uca müşteri hizmetlerindeki her detayı izlemek için çözüm yaratır.

Örneğin, eskalasyon raporları verimsizlikleri ve yetersiz tasarlanmış iş akışlarına dikkat çekebilir.

Bu nedenle, Mi4biz, yöneticilerin çeşitli bölümlerin katkısını izlemesini ve daha iyi performans elde etmesini sağlayan metrikleri analiz etmeyi mümkün kılmaktadır. Böyle bir sistemde daima kimin neyi yaptığını ve kimin geride kaldığını izleyebilirsiniz.

Ayrıca, kök nedenlerini tespit edebilir  ve raporlar ve gösterge panoları ile düzeltici ve önleyici eylemler için fırsatları yakalayabilirsiniz. Ayrıca, organizasyonunuzda çalışanlarınızın performanslarını daha kolay izleyebilmeleri sayesinde operasyonel şeffaflığı geliştirebilirsiniz

Dashboard

Mi4biz aşağıdakileri ölçer:

  • Bölümlerin performansı,
  • Şubi Birim, Mağaza performansı,
  • Çalışanlarınızın performansı,
  • Bölgesel performansı,
  • Müşteri segmenti performansı,
  • Tedarikçi veya iş ortağı performansı.

Mi4biz aşağıdaki türde filtrelenmiş raporlar sunar:

  • Kategorilere göre,
  • Bölgelere göre,
  • Ürün gruplarına göre,
  • Belirlenen tedarikçilere göre,
  • Belirli nedenlere göre.

Mi4biz, müşteri hizmetleri performansınızı raporlar ve gösterge panolarıyla izlemeyi ve ölçmeyi kolaylaştırır. Ayrıca şunları da yapabilirsiniz:

  • Gerçek zamanlı kontrol panellerinden, raporlardan ve analizlerden bilgi edinin.
  • Aktiviteyi olduğu gibi izleyin.
  • Tutarlı ve kaliteli hizmet sunun.
  • Performansınızı düzenli olarak takip edin ve ölçün.
  • İşletme sonuçlarını izleyin ve optimize edin.
  • Müşteri memnuniyetini sürekli gözleyin ve geliştirin.

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Şeffaflık; güven oluşturmak ve müşteri memnuniyeti yaratmak açısından çok önemlidir. Mi4biz’in raporları ve gösterge panoları, daha iyi iş sonuçları elde etmek için kurumunuza şeffaflık kazandırır. Müşteri hizmetleri alanında geliştirilmiş en iyi yazılım çözümünü kullanarak müşteri hizmetlerinizi olağanüstü seviyeye taşıyın. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi almak için hemen buradan bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni