Kapat

Self Servis ve Bilgi Bankası

Müşterileriniz sorularına kendi başlarına cevap bulabilirse gereksiz yere çağrı merkezinizi aramayacaktır. Mi4biz’in self servis bilgi birikimi veri tabanı yönetimi bunu yapabilir!

Günümüz tüketicileri hızla yeni teknolojilerin peşine takılıyor ve her geçen gün yeni ve farklı beklentiler geliştiriyorlar. Tüketiciler artık web üzerinden bilgiye kolayca erişebiliyor.

Müşterileriniz artık çözümü “mümkün olduğunca çabuk” istemiyorlar, “şimdi” istiyor!

Teknolojinin yakın takipçisi müşterilere ayak uydurun

Modern müşteri hizmetleri, güncel dijital gelişmeler ve teknoloji meraklısı müşteriler arasında doğru bağlantı kurmayı gerektirir. Bugünün müşterileri sorularının kendilerine özel cevaplarını sözlü iletişimle almayı tercih etmiyorlar. Müşterileriniz sizi telefonla aramadan önce yarattığınız çözümleri önce webde ararlar. Bugün işletmeler bu durumu fırsata çevirerek müşteri memnuniyetini artıracak ve çağrı merkezine yapılan çağrı sayısını azaltan yazılım çözümleri aramaktadırlar.

Mi4biz’in Self Servis Özelliğini Nasıl Kullanırsınız?

Kullanımı kolay bir Mi4biz arayüzü ile bilgi birikimi veri tabanınızı oluşturmak, müşterilerin soruları ve cevaplarınız arasındaki boşluğu kapatmanın en etkili yoludur. Mi4biz’in yapay zekası en doğru çözümü sunmak için müşterilerinizin geçmiş deneyimlerinden ve bilgi birikimi veri tabanından yararlanmalarına yardımcı olur. Böylelikle, müşteriler kendi sorunlarını kendileri çözebilir veya çağrı merkezinizde müşteri temsilcileriniz ilk çağrıda müşterinize özel çözümü kolayca yaratabilir.

Müşterileriniz Bilgi Birikimi Veri Tabanını Hazır Çözümler İçin Kullanabilir

Self Servis ve Knowledge Base

Gelişmiş Öğrenen Makina Teknolojisi

Mi4biz self servis bilgi birikimi veri tabanı yönetimi özelliği ile kullanıcıların deneyimlerini öğrenir ve bunları temel bilgi öğelerine dönüştürür. Sistem, müşterinizin sorusunun ne olduğunu anlamak için anahtar kelimeleri ve harfleri analiz etmek için algoritmalar kullanır. Ve sonra sorunu davranışlarınız ve kararlarınızla (seçtiğiniz konu kategorisi, başlattığınız iş akışı vb.) ilişkilendirir. Bu öğrenen veritabanı olgunlaştıktan sonra size ipuçlarını vermeye hazır hale gelir.

Mi4biz’in Bilgi Birikimi Veri Tabanının Avantajları Neler?

Mi4biz’in bu gelişmiş özelliği sayesinde müşteriler sorularının çözümlerini çok daha hızlı buluyor. Aynı zamanda da Mi4biz müşteri temsilcilerinizi de doğru bilgiyle donatıyor.

Çalışanlarınız, Paydaşlarınız ve Müşterileriniz için Bilgi Birikimi Veritabanı

  • Metinleri, belgeleri, sunumları, videoları ve ilgili sorunları çözmek için yardımcı linkleri depolayabilecek ve sunabilecek kategorilendirilmiş bir veri tabanı.
  • Her veri tabanı başlığı, diğer veri tabanı öğeleriyle ilişkilendirilebilir.
  • Kullanıcılar daha etkin bir veri tabanı için puanlayarak geri bildirimlerini iletebilir.
  • Yetkilendirilmiş kullanıcılar veri tabanı öğeleri oluşturabilir veya deneyimlerinizi otomatik olarak veri tabanı öğeleri haline dönüştürebilir.

Mi4biz’in Selfservis Sloganı: “Bir işin doğru yapılmasını istiyorsanız kendiniz yapın!”

Müşterileriniz;

  • Kullanıma hazır çözümler için veri tabanında sorularının cevaplarını arayabilir.
  • Cevap bulamadıkları soruları için yeni bir bildirimi buradan açabilir (şikayet, istek, öneri vb.)
  • Müşteriler geçmiş bildirimlerini takip edebilirler

Mi4biz’in self servis bilgi birikimi özelliği ile:

  • Müşterilerinizin ihtiyaç duydukları cevapları hızlıca bulmasını sağlayın,
  • Maliyetlerinizi düşürün, şirketinizin online varlığını artırın,
  • Aynı soruları yanıtlamak için hem müşterileriniz hem de kendiniz zamandan tasarruf edin,
  • Müşteri memnuniyetini artırmaya, yeni müşteriler kazanmaya ve işinizi büyütmeye odaklanın

Nasıl Bilgi Alırım?

Müşteriler, kendi sorunlarını en çok kendileri çözdüklerinde mutlu olurlar. Bunun için müşterilerinize dünyanın en iyi müşteri hizmetleri çözümü olan Mi4biz ile hizmet verin. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni