Kapat

Servis Seviyesi (SLA) Yönetimi

Süreç yönetiminizi nasıl optimize ediyorsunuz? Her şey planlı mı? Geciken önemli bir iş var mı? Peki ya kriz durumunda ne yapacağınız tanımlı mı? Mi4biz, SLA Yönetim özelliği ile planlanmış tüm işlemlerinizin hedefine ulaştırılmasını sağlar!

Günümüzün dijital dünyasında, kurumunuz hizmetleriniz ve müşterileriniz arasındaki tüm hizmet etkileşimlerini takip edebilmelidir. Süreç haritalarının oluşu, süreçle ilgili hedeflerinize ulaşmayı görselleştirmenin bir yoludur. Her şey yolunda olduğunu ve tasarım sürecini geliştirdiğini düşünelim. Ancak, yanıt süresi veya ölçeklenebilirlik gereksinimleri gibi mutabık kalınan hizmet seviyesi hedeflerinde gecikme olursa ne olur? Bu durumda, memnun müşterilerini korumak için daha iyi bir Hizmet Seviyesi Anlaşmalarına (SLA) ihtiyacınız vardır. Mi4biz’in SLA Yönetimi özelliği, hizmet düzeyi anlaşmalarını karşılamak için kritik iş hedeflerinizin performansını izler ve sürekli raporlar.

Servis Değerini Sürekli Geliştir!

Diyelim ki, müşteri bildiriminin çözümünde size bir görev atandı. Sizden önce bu bildirimle ilgili neler yaşandı?

Müşteri hizmetleri müdürü olduğunuzu, bu bildirimin neden ertelendiğini veya sorunların neden ertelendiğini araştırdığınızı varsayalım. Bildirimin ertelenmesinin kök nedeni neydi?

Bu gibi durumlarda, tüm süreçlerinizi izlemeli ve o anda, öncesinde ve sonrasında neler olduğunu görebilmelisiniz. Daha da önemlisi, yöneticileriniz ve çalışanlarınızın süreçlerden haberdar olmasını sağlamalısınız. Ayrıca, bir gecikme olduğunda SLA’ları anında izlemeniz ve iş akışını otomatikleştirmeniz gerekir. Mi4biz, işiniz büyüdükçe ve gereksinimler değiştikçe SLA ve eskalasyon planlarınızı güncellemenize olanak tanır.

Mi4biz’in SLA Yönetimini nasıl kullanırsınız?

Sektörde kullanımı en kolay platform olan Mi4biz sistemi içinde kod yazmaya veya herhangi bir BT uzmanından yardım almaya ihtiyacınız yoktur. SLA Yönetimi özelliği, özelleştirilmiş hizmet düzeylerini tasarlamayı kolaylaştırır ve BT Hizmet Yönetimi (ITSM) süreçlerinizde bir devrim yaşatır.

Bulut tabanlı bir uygulama olan Mi4biz, oluşturduğunuz hiyerarşik yapıya göre, eskalasyon prosedürleri olarak adlandırılan gecikme yönetimi adımlarını otomatik olarak tanımlar. Mi4biz ile bir süreci tasarlayabilir, ilgili kişiye atayabilir, teslim tarihlerini ayarlayabilir ve kaydedebilirsiniz. Yetki ve sorumlulukları düzenleyip fırsatçı davranışları azaltabilirsiniz. Bununla birlikte, görev dağılımı yapılmış bir organizasyonda tanımlı performans metrikleri ile işlem ve destek hizmeti doluluk oranını takip edebilirsiniz.

Mi4biz’in SLA Yönetiminin Faydaları Nelerdir?

Mi4biz, işletmelere SLA yönetimi tarafından tüm hizmet seviyesi sözleşmelerinin izlenmesi ve raporlanması konusunda yardımcı olur. Sistem, hangi anlaşmaların yerine getirilmediğine görünürlük kazandırmak için ölçülebilir hedeflerin ve desteklerin belirlenmesinde yardımcı olur.

Süreçleri İzleme

  • Her iş akışını anında kolayca uyarlayın ve izleyin.
  • Her adımda ilgili görevden kimin sorumlu olduğunu, hangi eylemlerin gerçekleştiğini takip edin.
  • Bildirim yaşam döngüsünü izleyin, kimseye sormadan bildirimin tüm ayrıntılarını görün.

SLA Tanımlama

  • Her kategori için servis seviyelerini tanımlayın.
  • Her iş akışı için servis seviyelerini tanımlayın.
  • Gecikme durumunda eskalasyon planlarını belirleyin.
  • Bildirimin askıya alınmasını ve çözümleme politikalarını belirleyin.

Eskalasyon Yönetimi Tanımlama

  • Gecikme durumunda ilk kim haberdar edilecek?
  • Bu eskalasyon seviyesi için ne kadar ek süre kaldı?
  • Gecikme devam ederse kime bildirilecek?
  • Ve daha fazlası….

Mi4biz’in SLA Yönetimi özelliği ile;

  • İş hedeflerini gerçekleştirmek için öncelikleri belirleyin.
  • Operasyonel maliyetleri azaltın ve BT hizmetlerinin kullanımını yenileyin.
  • Gecikmeleri izleyin ve uyarıları yönetin, eskale edin.
  • Çalışanlarınızı müşteri hizmetleri taahhütlerinizi karşılamak için güçlendirin.
  • İş süreçleri otomasyon yazılımı becerilerinden yararlanın.
  • Siz de sürekli süreç iyileştirme programına katılın.
  • Mükemmel bir müşteri deneyimi yolculuğu oluşturun.
  • Daha iyi SLA yönetimi ile daha yüksek iş değeri yaratın.
  • Hizmet sunmada daha iyi ve uygun maliyetle güçlü sonuçlar alın.
  • Müşteri memnuniyetini ve müşteri sadakatini geliştirin.

Nasıl daha fazla bilgi alabilirim?

Evet, Mi4biz ile her şey planlandığı gibi! Daha iyi iş sonuçları için Mi4biz’in SLA yönetimi özelliği ile iş süreçlerinizi geliştirin. Mi4biz ve özellikleri hakkında daha fazla bilgi için hemen buradan bizimle iletişime geçin.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni