Kapat
Omni Channel İletişim
Mi4biz, tüm iletişim kanallarını bütünleştirir. Yeni bir iletişim kanalı eklemek için Mi4biz’e özel olarak hazırlanmış “geliştirici” sitesini (developers.mi4biz.com) kullanarak kanal entegrasyonunu kendiniz bile yapabilirsiniz. Veya bunun için Formalis’in profesyonel hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Müşteri temsilciniz telefonla müşterinizi karşıladığında, müşterinizin tüm iletişim geçmişini, sisteminizde sakladığınız diğer bilgileri ile birlikte Mi4biz ekranında görür. ¬ Detaylar için
Müşteriler sorularına kendi kendilerine cevap bulsalar ve çağrı merkezi maliyetleriniz azalsa nasıl olurdu? Yapay zeka destekli Mi4biz Self Servis - Knowledge Base ile artık mümkün! ¬ Detaylar için
Müşteri temsilcileriniz görüşmelerinde müşterilere hangi aşamada ne soracak? Gelen cevaba göre bir sonraki sorusu ne olacak? Her tür kategori için konuşma senaryolarını ve akışını belirleyin. Müşteri temsilcileri sizin belirlediğiniz akışta konuşsun, eksiksiz bilgi toplasın, doğru sorular sorsun. Böylece eğitim maliyetleriniz ve operasyonel riskleriniz azalsın. ¬ Detaylar için
Tüm sosyal medya hesaplarınız elinizin altında! Mi4biz sizin için sosyal medyada (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Ekşi Sözlük, Şikayetvar.com, AppStore, Play Store vb) yorumları, etiketleri, anahtar kelimeleri, etiketli yorumları, belirleyeceğiniz 'özel' aramaları otomatik olarak dinliyor. Mi4biz’in yapay zekası benzerlik analizleri yaparak gerekli aksiyonları otomatik atamayı öğreniyor. ¬ Detaylar için
Öğrenen makine ve bilgi bankası ile, anlık mesajlaşma deneyimini hem müşterileriniz hem de çalışanlarınız için bir üst seviyeye çıkarabilirsiniz. Uyarlanabilir arayüzleri, yeniden kullanılabilir şablonları ile hız ve esneklik kazanırsınız. Mi4biz’in canlı destek modülünü kendi sistemlerinizle kolayca entegre edebilirsiniz. ¬ Detaylar için
Süreç Yönetimi
Kurumunuzda tüm süreçlerinizi uçtan uca izleyebiliyor musunuz? Herkes bu süreçlere dahil olabiliyor mu? Mi4biz, kurumunuzun tüm süreçlerinin yönetiminde büyük bir şeffaflık ve izlenebilirlik sağlar. ¬ Detaylar için
Farklı türdeki sorunları çözmek farklı iş akışları ve formlar gerekebilir. Mi4biz önceden tanımlanmış süreçleri ve formları, bildirim kategorileri ve iş kuralları ile ilişkilendirmenizi sağlar. Bu nedenle, bir bildirim alındığında, ilgili iş akışları otomatik olarak başlatılacaktır. ¬ Detaylar için
Sürecinizi tasarlayın, ilgili paydaşlara görevleri atayın, görevler için son tarihleri belirleyin. Yetki ve sorumlulukları tanımlayın ve karmaşayı azaltın. Performans kriterlerini, servis seviyesini ve işlem sürelerini belirleyin. ¬ Detaylar için
Süreçlerinizi tasarlarken; müşteri, çalışan ve iş ortaklarınızı otomatik bilgilendirmek için SMS ve e-posta mesaj şablonlarını kullanın. Müşteri hizmetleri süreçlerinde paydaşlarınızı sürekli bilgilendirin. İletişim dilini kurumsallaştırmak için önceden hazırlanmış şablonlar kullanın. Mesajlar ve müşterilerin yanıtları, tarihsel olarak sıralı iletişim sekmesinde yer alacaktır. ¬ Detaylar için
Belirli bir olay olduğunda veya belirli koşullar gerçekleştiğinde otomatik aksiyonlar başlatabilirsiniz. Kural ve eylemi belirlerken kanal, kategori, işlem durumu, müşteri ve bildirim özellikleri gibi ilgili veri alanlarını kullanabilirsiniz. Örneğin, bir VIP müşteriniz şikayet ilettiğinde üst yönetiminizi otomatik olarak bilgilendirmek veya önceliği değiştirmek için bir kural tanımlayabilirsiniz. ¬ Detaylar için
Dijital Zeka
Müşteri bildirimlerini (istek, şikayet, öneri, talep vb.) çözmek için gerekli süreçleri kendiniz tasarlayın. Sürecin nasıl olması gerektiğini tanımlayın. Mi4biz'in kullanımı kolay menülerini ile süreç için gereken arayüzleri ve akışları kendiniz tasarlayın. Kodlamaya, teknik desteğe veya danışmanlığa ihtiyaç olmadan! ¬ Detaylar için
Yapay zeka, çağrı merkezlerinin hayatını kolaylaştırıyor. Müşteri etkileşimini dönüştürmeye ve Mi4biz'in yapay zeka ve öğrenen makina özellikleriyle etkileşimi iyileştirmeye hazır mısınız? ¬ Detaylar için
Mi4biz’in “geliştirici” sitesini (developer.mi4biz.com) veya profesyonel hizmetlerimizi kullanarak, çift yönlü entegrasyon gerçekleştirebilirsiniz. Veri kaynağı erişimi, iframe, web servisleri, entegrasyonlarda kullanabilirsiniz.. Mi4biz arayüzlerini kendi uygulamalarınıza veya uygulamalarınızın arayüzlerini Mi4biz’e ekleyebilirsiniz. ¬ Detaylar için
Hedef grubu belirleyin, anket hazırlayın, kanalı belirleyin, anketi uygulayın ve sonuçları raporlayın. Artık müşterilerinizin ne düşündüğünü her zaman bileceksiniz. ¬ Detaylar için
Müşteri bildirimlerini analiz edin, müşteri hizmetleri performansını izleyin, ürün ve hizmet kalitesini takip edin. Kök nedenleri ortaya çıkarın ve düzeltici ve önleyici faaliyetler için fırsatları belirleyin. Performansın dijital olarak sürekli takip edilmesi, çalışanlarınızın işlerini daha çok sahiplenmelerini sağlayacaktır. ¬ Detaylar için
Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni