Kapat

Mi4biz’in Temel Özellikleri

Şikayet Yönetimi Süreç Tasarımı

Şikayet Yönetimi Süreç Tasarımı

Her şikayet türü için ayrı iş akışı ayrı arayüzü, IT’ye veya danışmanlara ihtiyaç duymadan siz tasarlayın.

Detaylı Bilgi
Uçtan Uca Şikayet Yönetimi

Uçtan Uca Şikayet Yönetimi

Sadece çağrı merkezi değil, tüm bölüm, birim, şube, mağaza hatta tedarikçilere aynı platformda, uçtan uca bildirim yönetimi

Detaylı Bilgi
Diğer Sistemlerle Entegrasyon

Diğer Sistemlerle Entegrasyon

Mi4biz, hem mevcut uygulamalarınızla hem de değişen iş süreçlerinizle uyum sağlamak üzere tasarlanmıştır.

Detaylı Bilgi
Bilgi Bankası ve Self Desk

Bilgi Bankası ve Self Desk

En iyi müşteri hizmetleri, deneyim bankası ve self desk ile desteklenen sistemlerle mümkündür.

Detaylı Bilgi
Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

Sosyal Medyada Şikayet Yönetimi

Mi4biz, sosyal medyada da yanınızda!

Detaylı Bilgi
Omni Channel Müşteri Bildirim Yönetimi

Omni Channel Müşteri Bildirim Yönetimi

Müşterilerinizin tüm bilgilerini tek pencerede görüntüleyin.

Detaylı Bilgi
Dashboard ve Raporlar

Dashboard ve Raporlar

Mi4biz raporları ile her an ölçülebilen müşteri hizmetleri performansı

Detaylı Bilgi
Yönetmelik ve Regulasyonlarla Uyum

Yönetmelik ve Regulasyonlarla Uyum

Mi4biz müşteri istek ve şikayetlerinin ISO 10002 prensiplerine uygun olarak çözülmesini sağlayan bir platformdur.

Detaylı Bilgi

Mi4biz ile müşteri şikayet yönetimi çok basit. SLA ve tüm arayüzler IT yardımı olmadan özelleştirilebilir. Temeli iş akışlarına dayanır. Müşteri şikayet yönetimine uygun süreç yönetimi araçları sunar.

İş akışlarınızı IT’den bağımsız olarak tasarlayabilmek müşteri yönetim süreçlerinizi iyileştirmenin anahtarıdır.

Uçtan uca müşteri şikayet yönetimi, müşteri talep ve şikayetlerinin çözüm sürecinde tüm departmanlar rol oynaması demektir. Kimin ne yaptığını, kimin üzerinde hangi işin olduğunu ve hangi işi kimin sonlandıracağı gibi detayları her zaman bilirsiniz.

Mi4biz müşterilerinizle görüştüğünüz tüm iletişim kanallarını birleştirerek müşterilerinizin tüm bilgilerine tek bir ekrandan erişilebilmenizi sağlar. Mevcut ERP, CRM, LDAP gibi yerel sistemler ile entegre şekilde çalışabilir ve diğer uygulamalar ile veri aktarımına elverişlidir.

Knowledge Base ve Selfdesk müşteri şikayet yönetiminin en hızlı ve en kullanışlı araçlarıdır. İstatistikler müşterilerin %75’inin şikayetlerine çözüm ararken ilk olarak bu yöntemleri tercih ettiğini göstermektedir. Mi4biz ile müşteri şikayet yönetimi selfdesk ve knowledgebase özellikleri sayesinde müşterilerinizin problemlerine kendi kendilerine hızlıca çözüm bulmalarını sağlar.

Sosyal medyada şikayet yönetimi ile müşterilerinize en hızlı hizmeti sunabilirsiniz. Müşterilerinizi sosyal medyadan dinlemek ve hizmet vermek, müşteri memnuniyetinizi artırmanızı ve sadık müşteriler kazanmanızı sağlar. Mi4biz sosyal medya kanallarını da entegre şekilde takip edebilmenizi sağlar.

Mi4biz müşteri şikayet yönetimi platformu ile müşterilerinize birçok yerden dokunmanıza rağmen “tekil bir müşteri görünümü” elde edersiniz. Bu da gerçek bir omnichannel müşteri bildirim yönetimi çözümü demektir. Mi4biz ile telefon, canlı sohbet, SMS, e-posta, sosyal medya ve diğer iletişim kanallarından gelen bilgiler tek bir tarayıcıda toplanır ve tek bir ekranda karşınıza gelir.

Müşteri şikayet yönetimi süreçlerinizdeki iyileştirme çalışmaları hiçbir zaman sona ermez. Mi4biz ile süreçlerinizi ne kadar iyi ölçebildiğinize dayanarak, müşteri memnuniyetinizi daha tatmin edici bir hale getirebilirsiniz. Tüm işlerinizin, personelinizin ve gecikmelerin takibini eşsiz raporlamalar ve dashboardlar ile yapabilirsiniz.

Mi4biz müşteri talep ve şikayetlerinin ISO 10002 standartlarına uygun olarak çözülmesini sağlar.

Müşteri Hizmetlerinde
Dijital Dönüşüm İçin:

KVKK Aydınlatma Metni